Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Piloti, tankisté a kapitáni,

Posbírali jsme otázky od komunity ohledně aktualizace balistického systému a dnes na ty nejpopulárnější dotazy odpoví producent War Thunderu, Vjačeslav Bulannikov.

 


Otázka: Ovlivní nový systém HESH munici? Pokud ano, jak?

Odpověď: Tyto změny se nevztahují na HE, HESH ani HEAT střely.

Otázka: Plánujete aktualizovat algoritmus počítající odrazy střel? Někdy se náboje velké ráže odrazí od velmi lehkých vozidel.

Odpověď: Střela se může odrazit v případě, že při daném úhlu a vzdálenosti (lze vypozorovat v infokartě munice) je poměr ráže střely vůči pancéřování nižší, než 7. Pokud je tento poměr 7 nebo vyšší, pancíř je proražen. Neplánujeme tento systém nějak upravovat, nebo ho prohlubovat.

Otázka: A co tvrdost materiálu střely? V průběhu času se vyráběla munice z různě tvrdých materiálů.

Odpověď: Tvrdost materiálu u celistvých typů munice nelze brát v potaz, protože může být velmi rozdílný. V závislosti na datu výroby se tvrdost jednoho typu munice může velmi odlišovat a volba jedné konkrétní hodnoty by tak nebyla přesná. Nicméně tvrdost (hustota) jádra hraje roli u APFSDS munice.

Otázka: Existují nějaké plány změnit zároveň i penetrační systém? Střely ve hře mají "tloušťku" jeden pixel, takže mohou proniknout velmi malými mezerami v pancéřování, například 152mm náboj "prostřelí" 10mm otvor.

Odpověď: Toto je komplexní a obtížně řešitelný problém; již jsme několikrát zkoumali několik různých návrhů jak to změnit, ale zatím žádný z nich nesplňoval všechny potřebné požadavky. Možná se k tomu v budoucnu vrátíme, momentálně používáme nejrozšířeněji používanou metodu ve hrách.

Otázka: Budou dokumenty s hodnotami, které neodpovídají výsledkům vzorců vyřazeny i přesto, že třeba jejich data odpovídají veškeré jiné dostupné dokumentaci? Zmínili jste APDS, ale zajímalo by mě, jestli by v některých případech mohla být vyňata i jiná munice.

Odpověď: Výjimky jsou výjimečné a přistupujeme k nim ve chvíli, kdy o dané munici nejsme schopni žádnou jinou cestou získat korektní data. Rozdíly v hodnotách průrazu mezi různými zdroji nejsou dostatečným důvodem pro zařazení na "seznam výjimek". Jedním z účelů tohoto postupu je zbavit se nekoherence dat z různých zdrojů - v jiném případě bychom neustále museli měnit penetrační hodnoty.

Otázka: Máte nějaké plány na vylepšení odrazů HEAT střel? V mnoha případech by se HEAT projektily neměly odrážet, ale buďto se roztříštit, nebo detonovat. Mnoho HEAT střel je moc křehkých na to, aby po nárazu zůstaly v jednom kuse.

Odpověď: HEAT munice se může odrazit při jejím dopadu pod velkým úhlem - hodnota tohoto úhlu závisí na konstrukci dané roznětky. Samozřejmě že projektil se může po dopadu zničit a toto je implementováno ve hře - po dopadu ztrácí projektil stabilitu a může samovolně detonovat.

Níže jsou data k roznětce V-15 používané u HEAT munice. Jak je z nich patrné, hodnota úhlu je od 0 do 70 stupňů.

 

Otázka: Existují plány provést něco podobného s leteckou municí? U ní je těžší dobrat se k tomu, jaké daná munice podávala výkony a ještě těžší posoudit, jestli se tato munice ve hře chová korektně.

Odpověď: Pro velkorážné zbraně používající podobnou munici jako vozidla - ano.

V-15 fuse performance data
Technické údaje k roznětce V-15

Otázka: A co ohledně APHEBC? (tedy typ munice používaný některými sovětskými děly). Bude to stejné jako je nyní u APBC/APCBC? Už roky má divné charakteristiky.

Odpověď: Efekty sklonu budou implementovány i pro tuto munici podle vzoru z APBC munice.

Otázka: Tato metodologie zhorší výkon japonských děl. Co s tím plánujete dělat?

Odpověď: Proběhnou změny BR tam, kde to bude nutné. Toto se ale týká všech národů, nejen Japonců.

Otázka: Jak je průraz počítán? Jak se liší mezi municí s různými tvary kukel?

Odpověď: Tvar kukly ovlivňuje schopnost penetrace pod určitými úhly a to je vzato v potaz v tabulce s efekty sklonu. Pro získání hodnoty penetrace pod konkrétním úhlem je potřeba vydělit tloušťku pancíře pomocí hodnoty sklonu pro požadovaný úhel.

Otázka: Platí tyto vzorce i pro leteckou hlavňovou výzbroj malé ráže?

Odpověď: Momentálně neplánujeme použít tyto vzorce pro kulomety.

Otázka: Náboje stejného typu a ráže mohou mít různé penetrační parametry. Jak se toto promítne do výpočtů?

Odpověď: Pokud mají tyto náboje rozdílné parametry ovlivňující průraz - tedy hmotnost, rychlost, množství výbušniny a jiné, ovlivní to výsledek výpočtů.

Otázka: Můžete nám ukázat přesný vzorec, pomocí kterého se počítá průraz? Není jasné, kdy je použita hmotnost jádra a kdy hmotnost celého náboje.

Odpověď: V budoucnosti uvidíte přesné charakteristiky munice získané přímo ze hry na War Thunder Wiki.

Otázka: De Marreův vzorec nebere v potaz hmotnost výbušné složky, ale při použití vaší kalkulačky je patrný nelineární průběh křivky výsledné penetrace ve vztahu k výbušné složce. Jsou tam nějaké skryté parametry?

Odpověď: Je pravdou, že De Marreův vzorec nepočítá se explozivní složkou, a proto jsme použili data od AaG, která nám dovolila zformulovat snížení hodnoty penetrace v závislosti na koeficientu výbušné náplně a přidat tak hmotnost výbušné náplně ve formě jednoho z parametrů ovlivňující výsledek. To, že jsme vzali v potaz výbušnou složku nám dovolilo přesněji vypočítat hodnoty penetrace - náboje s vyšším koeficientem výbušné náplně mají menší hodnoty průrazu. Přesné hodnoty nejsou tajné, lze je najít níže.

 

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


Comments  

# Super User 2019-02-08 19:26
vyzerá to zaujímavo, tak uvidíme

You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

26 October 2022

Nová, finská větev švédského tech. stromu - letadla i bojová vozidla, včetně Leopardu 2A6! Více než 50 nových a aktualizovaných strojů, namátkou s dlouho očekávaným americkým vozidlem M1A2 SEP s modifikací TUSK, protiletadlovým vozidlem s TOR-M1 a ikonickou japonskou bitevní lodí Fusó! Kromě toho dvě nová mapy: "Arktida" a "Skalnatý kaňon" a jako vždy dlouhý seznam oprav chyb a menších změn! Připravte se na aktualizaci "Fire and Ice"!

Explore the Story

15 December 2021

Nový herní národ s leteckým stromem v podobě Izraele, průzkumné letouny pro námořní bitvy, vliv větru na herní prostředí, nové mapy, spousta nových strojů a dlouhý seznam oprav chyb - to vše na vás čeká ve velké aktualizaci "Winged Lions"!

Explore the Story

10 March 2021
Aktualizace "Ixwa Strike" - seznam změn
 

Do hry dorazila nová řada jihoafrických bojových vozidel, první proudové letadlo s variabilní geometrií křídel a více než třicítka nové bojové techniky! Nová mapa, taktické střely vzduch-země a HUD pro piloty spolu s novými grafickými efekty, novými zvuky střelby pro letadla a mnoho dalšího!

 

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

14 December 2023

Představujeme Air Superiority!

Rok 2023 zakončíme stylově s úžasnou velkou aktualizací Air Superiority. Několik států dostalo špičkové stíhačky, mezi něž patří F-15, Su-27 a J-11, Mirage 4000 a JAS39. Zavedli jsme VIII. úroveň pro bojová vozidla a následně i nové tanky: M1A2 SEP2, Leopard 2A7V, T-90M, VT-4A1, Strv 122B+ a Challenger 3 (TD)! Spojené státy dostanou skvělou loď USS Roanoke a několik dalších lodí za jiné národy, zatímco je tu pro letadla mapa Sopečné údolí, zasazená do krásné krajiny ruského poloostrova. Byla také přidána možnost používat univerzální zálohy během bitvy a výukové mise pro používání leteckých střel a přepracovali jsme grafiku všech typů ohně pro vozidla a hořící budovy, aby vypadaly obecně lépe.

Explore the Story

19 September 2023
Bylo implementováno velké množství bojové techniky, oprav a očekávaných doplňků z časového plánu! Stěžejní letouny: F-16C Block 50, Barak II a MiG-29SMT a stíhačky pro další země. Itálie získala maďarskou větev, která zahrnuje 11 bojových vozidel počínaje Csabou a konče KF41, jakož i 3 vrtulníky. První jihokorejské vozidlo VIDAR, které přichází jako exportní varianta používaná v Norsku, přichází také do švédského stromu! Vylepšeny byly také vizuální efekty větru, kouře, detonací munice a další, přibyla VI. úroveň pro oceánská plavidla a 3 prémiové bitevní lodě. Jsou zde také dvě nové mapy, včetně návratu "Testovacího areálu - 2271".
Explore the Story

07 March 2023
První plavidla francouzského námořního stromu, nové a aktualizované grafické efekty a optimalizace datové struktury spolu s vystřelovacími sedadly pro vybrané moderní proudové letouny. Mezi 43 novými i modernizovanými modely bojové techniky nelze nezmínit skutečného obra - Char2, obratný vrtulník AH-6M "Little Bird" nebo první francouzský lehký křižník Duguay-Trouin!. Kromě toho všeho zimní verze mapy "Seversk", nová mapa pro fanoušky letadel - Pyreneje, a jako vždy mnoho vylepšení a oprav! Přivítejte aktualizaci "Sky Guardians"!
Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info