Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie
×

Warning

Joomla\CMS\Cache\Storage\FileStorage::_deleteFolder JFolder: :delete: Could not delete folder. Path: /www/c/s/u69013/public_html/cache/com_content

Piloti, tankisté a kapitáni,

Posbírali jsme otázky od komunity ohledně aktualizace balistického systému a dnes na ty nejpopulárnější dotazy odpoví producent War Thunderu, Vjačeslav Bulannikov.

 


Otázka: Ovlivní nový systém HESH munici? Pokud ano, jak?

Odpověď: Tyto změny se nevztahují na HE, HESH ani HEAT střely.

Otázka: Plánujete aktualizovat algoritmus počítající odrazy střel? Někdy se náboje velké ráže odrazí od velmi lehkých vozidel.

Odpověď: Střela se může odrazit v případě, že při daném úhlu a vzdálenosti (lze vypozorovat v infokartě munice) je poměr ráže střely vůči pancéřování nižší, než 7. Pokud je tento poměr 7 nebo vyšší, pancíř je proražen. Neplánujeme tento systém nějak upravovat, nebo ho prohlubovat.

Otázka: A co tvrdost materiálu střely? V průběhu času se vyráběla munice z různě tvrdých materiálů.

Odpověď: Tvrdost materiálu u celistvých typů munice nelze brát v potaz, protože může být velmi rozdílný. V závislosti na datu výroby se tvrdost jednoho typu munice může velmi odlišovat a volba jedné konkrétní hodnoty by tak nebyla přesná. Nicméně tvrdost (hustota) jádra hraje roli u APFSDS munice.

Otázka: Existují nějaké plány změnit zároveň i penetrační systém? Střely ve hře mají "tloušťku" jeden pixel, takže mohou proniknout velmi malými mezerami v pancéřování, například 152mm náboj "prostřelí" 10mm otvor.

Odpověď: Toto je komplexní a obtížně řešitelný problém; již jsme několikrát zkoumali několik různých návrhů jak to změnit, ale zatím žádný z nich nesplňoval všechny potřebné požadavky. Možná se k tomu v budoucnu vrátíme, momentálně používáme nejrozšířeněji používanou metodu ve hrách.

Otázka: Budou dokumenty s hodnotami, které neodpovídají výsledkům vzorců vyřazeny i přesto, že třeba jejich data odpovídají veškeré jiné dostupné dokumentaci? Zmínili jste APDS, ale zajímalo by mě, jestli by v některých případech mohla být vyňata i jiná munice.

Odpověď: Výjimky jsou výjimečné a přistupujeme k nim ve chvíli, kdy o dané munici nejsme schopni žádnou jinou cestou získat korektní data. Rozdíly v hodnotách průrazu mezi různými zdroji nejsou dostatečným důvodem pro zařazení na "seznam výjimek". Jedním z účelů tohoto postupu je zbavit se nekoherence dat z různých zdrojů - v jiném případě bychom neustále museli měnit penetrační hodnoty.

Otázka: Máte nějaké plány na vylepšení odrazů HEAT střel? V mnoha případech by se HEAT projektily neměly odrážet, ale buďto se roztříštit, nebo detonovat. Mnoho HEAT střel je moc křehkých na to, aby po nárazu zůstaly v jednom kuse.

Odpověď: HEAT munice se může odrazit při jejím dopadu pod velkým úhlem - hodnota tohoto úhlu závisí na konstrukci dané roznětky. Samozřejmě že projektil se může po dopadu zničit a toto je implementováno ve hře - po dopadu ztrácí projektil stabilitu a může samovolně detonovat.

Níže jsou data k roznětce V-15 používané u HEAT munice. Jak je z nich patrné, hodnota úhlu je od 0 do 70 stupňů.

 

Otázka: Existují plány provést něco podobného s leteckou municí? U ní je těžší dobrat se k tomu, jaké daná munice podávala výkony a ještě těžší posoudit, jestli se tato munice ve hře chová korektně.

Odpověď: Pro velkorážné zbraně používající podobnou munici jako vozidla - ano.

V-15 fuse performance data
Technické údaje k roznětce V-15

Otázka: A co ohledně APHEBC? (tedy typ munice používaný některými sovětskými děly). Bude to stejné jako je nyní u APBC/APCBC? Už roky má divné charakteristiky.

Odpověď: Efekty sklonu budou implementovány i pro tuto munici podle vzoru z APBC munice.

Otázka: Tato metodologie zhorší výkon japonských děl. Co s tím plánujete dělat?

Odpověď: Proběhnou změny BR tam, kde to bude nutné. Toto se ale týká všech národů, nejen Japonců.

Otázka: Jak je průraz počítán? Jak se liší mezi municí s různými tvary kukel?

Odpověď: Tvar kukly ovlivňuje schopnost penetrace pod určitými úhly a to je vzato v potaz v tabulce s efekty sklonu. Pro získání hodnoty penetrace pod konkrétním úhlem je potřeba vydělit tloušťku pancíře pomocí hodnoty sklonu pro požadovaný úhel.

Otázka: Platí tyto vzorce i pro leteckou hlavňovou výzbroj malé ráže?

Odpověď: Momentálně neplánujeme použít tyto vzorce pro kulomety.

Otázka: Náboje stejného typu a ráže mohou mít různé penetrační parametry. Jak se toto promítne do výpočtů?

Odpověď: Pokud mají tyto náboje rozdílné parametry ovlivňující průraz - tedy hmotnost, rychlost, množství výbušniny a jiné, ovlivní to výsledek výpočtů.

Otázka: Můžete nám ukázat přesný vzorec, pomocí kterého se počítá průraz? Není jasné, kdy je použita hmotnost jádra a kdy hmotnost celého náboje.

Odpověď: V budoucnosti uvidíte přesné charakteristiky munice získané přímo ze hry na War Thunder Wiki.

Otázka: De Marreův vzorec nebere v potaz hmotnost výbušné složky, ale při použití vaší kalkulačky je patrný nelineární průběh křivky výsledné penetrace ve vztahu k výbušné složce. Jsou tam nějaké skryté parametry?

Odpověď: Je pravdou, že De Marreův vzorec nepočítá se explozivní složkou, a proto jsme použili data od AaG, která nám dovolila zformulovat snížení hodnoty penetrace v závislosti na koeficientu výbušné náplně a přidat tak hmotnost výbušné náplně ve formě jednoho z parametrů ovlivňující výsledek. To, že jsme vzali v potaz výbušnou složku nám dovolilo přesněji vypočítat hodnoty penetrace - náboje s vyšším koeficientem výbušné náplně mají menší hodnoty průrazu. Přesné hodnoty nejsou tajné, lze je najít níže.

 

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


0
0
0
s2sdefault

Comments  

# Super User 2019-02-08 19:26
vyzerá to zaujímavo, tak uvidíme

You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

19 March 2019

Před nějakou dobou jsme publikovali devblog o zavedení systému hodnocení do automatických turnajů. Zatímco čtete tyto řádky, účastníci turnajů získávají své body hodnocení a tvoří žebříčky napříč herními módy - to nám dovolilo vytvořit systém "War Thunder ligy" - sestavy turnajů rozdělené do tří divizí podle turnajového hodnocení hráčů.

Explore the Story

Novinky

11 April 2019

Od 11.4 od 13:00 do 22.4 do 13:00

Obnovte vzácnou stíhačku I-180S a vyměnte ji za samohybné dělo VFW, Pr.122bis, zachytnou stíhačku Ju 388 J, bitevní tank Merkava Mk.1, nebo lehký křižník HMS Tiger.

Explore the Story

08 April 2019

VFW bylo těžké německé experimentální samohybné dělo, vyvinuté a zkoušené v pozdních fázích 2. sv. války. Ačkoliv byl nakonec projekt opuštěn, budou mít hráči War Thunderu šanci získat toto německé vozidlo 3. úrovně v nadcházejícím eventu ””Bojový inženýr”!

Explore the Story

07 April 2019

Lehký křižník HMS Tiger je posledním britským dělovým křižníkem tradiční druhoválečné konstrukce, který se kvůli průtahům při stavbě dočkal služby v Královském námořnictvu až dlouho po konci války. Kapitáni War Thunderu budou mít možnost získat toto válečné plavidlo jako jednu z cen v eventu ”Bojový inženýr”!

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

01 April 2019

Posbírali jsme všechny dostupné informace a prošli každé očité svědectví, popisující bojové stroje z Green Hills a tamní mimozemské bitevní arény.

Explore the Story

09 March 2019

Super Mystère je posledním letounem francouzské rodiny proudových stíhaček Mystère a zároveň prvním, který dosáhl nadzvukové rychlosti ve vodorovném letu. V aktualizaci 1.87 “Locked on!” se mohou francouzští piloti těšit na přístup na 6. úroveň letectva prostřednictvím dlouho očekávaného Super Mystère B.2!

Explore the Story

09 March 2019

Typ 1936A (Mob) je vylepšenou verzí torpédoborce základního typu 1936, který mnozí hráči dobře znají. Tato vylepšená verze typu 1936 se silnější výzbrojí bude na své kapitány čekat v aktualizaci War Thunderu 1.87!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    14 December 2018

    Opäť sme sa dočkali zaujímavých noviniek a vylepšení, ktoré určite nielen užívateľ Radeon GPU ocení. AMD zapracovalo v niekoľkých oblastiach a prináša výrazne vylepšený "Overlay", teda prekrytie rozhraním, kedy počas hrania, streamovanie a pod. Máte prístup k priamemu ovládanie viacerých prvkov, vrátane výkonu grafiky (Wattman), je možné sledovať výkon a rad ďalších vecí.

    Explore the Story

    19 October 2018

    Zla sprava hlavne pre majitelov Intel CPU, Nové záplaty na Meltdown a Spectre znížia výkon hlavne (Intel CPU) až o 20-30% !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info