Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Piloti, tankisté a kapitáni,

dnes vám chceme říci více o nedávných změnách penetrace, odpovědět na otázky a vysvětlit naše cíle a další.

 

Při plánování přesunu na novou metodu penetrace jsme si nastavili tyto cíle:

  • Udělat systém výpočtu penetrace otevřený a pochopitelný tak, aby byly metody a data pro výpočet jasné všem. Ve starém systému měla každá munice ručně importovaná data z různých zdrojů, od svědectví až po dokumenty z palebných zkoušek. Mnoho těchto různých zdrojů počítalo s různými metodami a normami daných zemí, různými cíli a různou tvrdostí pancíře a použitou municí. Proto se nedalo vůbec mluvit o uniformitě a sjednocení dat.
  • Zbavit se nesrovnalostí kvůli použití několika různých zdrojů. Při použití dat z různých zdrojů se objevily nekonzistentní údaje kvůli různým použitým normám a kritériím. Problém nastane okamžitě při volbě referenčního zdroje - který dokument je ten správný? Když se budeme bavit o konkrétním případě, všechny zdroje jsou důvěryhodné. Problém je, že jsou si všechny rovny, jen některé jsou si rovnější. Jak je vidno, opět se nejedná o tu nejlepší možnost.
  • Soustředit se na nastavení průrazné munice a jejích vstupních parametrů - hmotnost, rychlost a ztrátu rychlosti. Pokud máte střeleckou tabulku pro danou munici, můžete přesněji vymodelovat její chování a hlavně její průraznost. Nepřestaneme pracovat se zdokumentovanými zdroji. Sbíráme informace rozházené napříč stovkami navzájem si odporujících zdrojů a soustředíme se na střelecké tabulky a nastavení balistiky munice.
  • Zefektivnit systém průraznosti pancíře ve hře. Ruční vkládání penetračních dat ze zdrojů vytvořilo v některých připadech situace, kdy data o penetraci munice z dokumentů byla založena na velmi odlišných kritériích. To není standard. Se zvětšením počtu strojů ve hře a tedy i různých typů munice začínají zdroje informací obsahující penetrační hodnoty překračovat únosné meze a některé dokumenty nejsou veřejně dostupné, nebo získatelné a jednoduše pochopitelné.

Rozhodně jsme nepřestali pracovat s dokumentovanými zdroji. Konkrétní metoda výpočtu začíná s prací s dokumenty, ale nyní je účinnější a efekitvnější - dovolí nám určit nejen data průrazu, ale i balistiku náboje a to můžeme srozumitelně promítnout a standardizovat tyto informace i ve hře.

Nyní se přesuneme k Otázkám a odpovědím:


Otázka: Bude hlavní dokumentační zdroj - pokud odporuje vypočítanému výkonu - stále brán v potaz u APFSDS munice? Například švédské testy ukazují mnohem lepší výkon munice DM33 vůči kolmému pancíři, než vypočítané hodnoty.

Odpověď: Ve výpočtu jsme použili hustotu wolframového jádra rovnající se 17500 kg/m^3 (indikováno v publikované tabulce se změnami). To odpovídá podle specifikací 2. jakosti slitiny wolframu. Volba na tuto hustotu padla kvůli tomu, že momentálně neznáme přesné hodnoty hustoty tohoto materiálu. V takovém případě, pokud se k nám dostane spolehlivá a jednoznačná (na základě dokumentů, střeleckých zkoušek atd.) informace o hustotě jader, jsme připraveni toto změnit. Do té doby jsme spokojeni se stávajícími daty k této munici.

Otázka: Pokud existují hodnoty pancéřování u tanků podle toho, která munice je probije nebo neprobije (podle konstrukčních specifikací i výkonu v boji), uvidíme úpravu hodnot pancéřování?

Odpověď: Ne, takové změny by šly proti cílům, které jsme si určili před vývojem této metody. Nemáme žádné plány ohledně zavedení dalšího indikátoru kvality pancíře kromě těch, které jsou již nyní ve hře.

Otázka: Opravíte používaný Demarreův vzorec? Nezanedbatelný počet APCBC munice by byl výkonnější (mnohem více, než uvádějí historické prameny) pokud použijeme výpočty z wiki.

Odpověď: Při volbě metody jsme věděli, že vzniknou nějaké nesrovnalosti, jak malé, tak větší. Po zvážení všech možných kladů a záporů jsme se rozhodli, že jsme spokojeni s obecnými hodnotami za předpokladu, že nedojde k překročení dřívějších mezí podmínečnosti, jak se tomu dělo dříve. Celkově nová metoda vylepšuje mnoho faktorů a v neposlední řadě nám dovoluje ukázat všem metodu výpočtu průrazu. Proto neplánujeme žádné úpravy výpočtů s cílem "vměstnat" výsledky do uváděných hodnot různých zdrojů.

Otázka: Modifikátor sklonu ve výpočtech z World War 2 Ballistics: Armor and Gunnery byly vytvořeny tak, aby fungovaly s hodnotami průrazu vertikálního pancíře z této knihy. Změna těchto hodnot včetně změny vertikálního průrazu mnohé munice způsobí problémy. Jak to vyřešíte?

Odpověď: Nechceme a nedovolíme situace, které narušují integritu zvolené metody výpočtu. Použití vypočítaných hodnot sklonu spolu se starou metodou výběru průraznosti je jednou z těchto situací.

Otázka: DeMarreův vzorec spoléhá na empiricky odvozenou konstantu. Tato konstanta se liší dle kombinace pancíř-projektil. Jak plánujete určit tuto konstantu když vezmeme v potaz obrovské množství různých kombinací pancíře a munice?

Odpověď: Dříve jsme ve hře ukazovali penetrační hodnoty pro daný pancíř při jeho nízké tvrdosti. Konstanta pro výpočty byla zvolena tak, aby odpovídala tomuto pancíři. Její hodnota je 1900 a odpovídá homogennímu pancíři nízké tvrdosti.

Otázka: Dovolí standardizace penetračního výkonu munice také standardizaci sekundární fragmentace? Nyní všechna munice používá nastavení tříštění z "tyčového penetrátoru", který vytváří méně fragmentů, než munice s menší hmotností, tloušťkou a rychlostí. To je viditelné i u APDS munice, která ve srovnání s podobným penetrátorem u AP munice vytváří mnohem méně fragmentů.

Odpověď: Aplikovaná metoda výpočtu dat průraznosti není spojena s daty o vytváření sekundárních fragmentů. Víme o tom a opravíme to.

Otázka: Změní se úhly odrazu pro tyčové penetrátory? Před změnami měly jasně daný úhel napříč velkým množstvím různých nábojů s různými rychlostmi a konstrukcí špičky; materiál cíle také není brán v potaz, zatímco v reálu má obrovský vliv a může zásadně ovlivnit úhel odrazu střely.

Odpověď: Revize hodnot odrazů APFSDS munice není pro nejbližší budoucnost v plánu. Pokud a kdy vůbec se dostaneme ke spolehlivým informacím pro vylepšení parametrů odrazu (pokud bude nutné) této munice, budeme to zvažovat standardním postupem.

 

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

26 October 2022

Nová, finská větev švédského tech. stromu - letadla i bojová vozidla, včetně Leopardu 2A6! Více než 50 nových a aktualizovaných strojů, namátkou s dlouho očekávaným americkým vozidlem M1A2 SEP s modifikací TUSK, protiletadlovým vozidlem s TOR-M1 a ikonickou japonskou bitevní lodí Fusó! Kromě toho dvě nová mapy: "Arktida" a "Skalnatý kaňon" a jako vždy dlouhý seznam oprav chyb a menších změn! Připravte se na aktualizaci "Fire and Ice"!

Explore the Story

15 December 2021

Nový herní národ s leteckým stromem v podobě Izraele, průzkumné letouny pro námořní bitvy, vliv větru na herní prostředí, nové mapy, spousta nových strojů a dlouhý seznam oprav chyb - to vše na vás čeká ve velké aktualizaci "Winged Lions"!

Explore the Story

10 March 2021
Aktualizace "Ixwa Strike" - seznam změn
 

Do hry dorazila nová řada jihoafrických bojových vozidel, první proudové letadlo s variabilní geometrií křídel a více než třicítka nové bojové techniky! Nová mapa, taktické střely vzduch-země a HUD pro piloty spolu s novými grafickými efekty, novými zvuky střelby pro letadla a mnoho dalšího!

 

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

14 December 2023

Představujeme Air Superiority!

Rok 2023 zakončíme stylově s úžasnou velkou aktualizací Air Superiority. Několik států dostalo špičkové stíhačky, mezi něž patří F-15, Su-27 a J-11, Mirage 4000 a JAS39. Zavedli jsme VIII. úroveň pro bojová vozidla a následně i nové tanky: M1A2 SEP2, Leopard 2A7V, T-90M, VT-4A1, Strv 122B+ a Challenger 3 (TD)! Spojené státy dostanou skvělou loď USS Roanoke a několik dalších lodí za jiné národy, zatímco je tu pro letadla mapa Sopečné údolí, zasazená do krásné krajiny ruského poloostrova. Byla také přidána možnost používat univerzální zálohy během bitvy a výukové mise pro používání leteckých střel a přepracovali jsme grafiku všech typů ohně pro vozidla a hořící budovy, aby vypadaly obecně lépe.

Explore the Story

19 September 2023
Bylo implementováno velké množství bojové techniky, oprav a očekávaných doplňků z časového plánu! Stěžejní letouny: F-16C Block 50, Barak II a MiG-29SMT a stíhačky pro další země. Itálie získala maďarskou větev, která zahrnuje 11 bojových vozidel počínaje Csabou a konče KF41, jakož i 3 vrtulníky. První jihokorejské vozidlo VIDAR, které přichází jako exportní varianta používaná v Norsku, přichází také do švédského stromu! Vylepšeny byly také vizuální efekty větru, kouře, detonací munice a další, přibyla VI. úroveň pro oceánská plavidla a 3 prémiové bitevní lodě. Jsou zde také dvě nové mapy, včetně návratu "Testovacího areálu - 2271".
Explore the Story

07 March 2023
První plavidla francouzského námořního stromu, nové a aktualizované grafické efekty a optimalizace datové struktury spolu s vystřelovacími sedadly pro vybrané moderní proudové letouny. Mezi 43 novými i modernizovanými modely bojové techniky nelze nezmínit skutečného obra - Char2, obratný vrtulník AH-6M "Little Bird" nebo první francouzský lehký křižník Duguay-Trouin!. Kromě toho všeho zimní verze mapy "Seversk", nová mapa pro fanoušky letadel - Pyreneje, a jako vždy mnoho vylepšení a oprav! Přivítejte aktualizaci "Sky Guardians"!
Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info