Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Představujeme aktualizaci 1.89 “Imperial Navy” Japonské císařské námořnictvo, nová námořní plavidla, bojová vozidla, letadla a vrtulníky, dvě nové mapy, aktualizované mraky a spousta oprav a vylepšení pro již existující stroje a herní mechaniky. To a mnohem víc na vás čeká v aktualizaci 1.89 "Imperial Navy"!

Japonské císařské námořnictvo - 24 nových lodí!

Nový vrtulník!

image

Japonský AH-1S

10 nových tanků!

8 nových letadel!

2 nové mapy!

A mnoho dalších skvělých novinek a změn v nové aktualizaci 1.89 “Imperial Navy!” Stahujte a hrajte!

x

 

Námořnictvo & Japonské námořnictvo

Japonsko

  • AB-Tei Pioneer
  • AB-Tei Serial
  • CH-2
  • CH-8
  • T-51b
  • No.13 Typ, 1944

SSSR

  • Groza

Velká Británie

  • HMS Southampton

Nový vrtulník!

image

Japonský AH-1S

Bojová vozidla

USA

Japonsko

Německo

  • FlaRakPz 1

Itálie

SSSR

Francie

Velká Británie

Letadla a vrtulníky

USA

Německo

Velká Británie

Itálie

  • Re.2002 Early

Francie

SSSR

  • Jak-3U

Japonsko

  • J5N1
  • AH-1S (balíček)

Nové mapy a mise

  • Byla přidána nová mapa "Smolensk" s příslušnými úkoly pro letectvo.
  • Byla přidána mapa "Afghánistán" pro letadla a vrtulníky v módu Dlouhý střet.
  • Byla přidána nová námořní mapa "Sopečný ostrov".
  • Byly přidány nové mapy “Záliv zelených hor” (čluny), “Černomořský přístav” (čluny) a “Ohňová země” (čluny).

Aktualizace map a misí

  • Byly aktualizovány modely budov na Sicílii a Maltě.
  • Na mapě Aljaška bylo opraveno vyvážení strategických bodů.
  • Na mapu "Afghánistán" přibyly silnice a mosty.
  • Na mapě "Přístav v Novorossijsku" byly opraveny rampy, brody a železniční tratě u vodních ploch.
  • Byly vylepšeny grafické modely u na letištích na mapách "Berlín" a "Sicílie".
  • Byly vylepšeny grafické modely pevnosti na mapě "Malta".
  • Na mapu "Operace" Smolensk přibyly základny pro bombardování.

Dlouhý střet

  • Byl zvýšen počet aktivních letišť každého týmu na 6.
  • Na mapě "Afghánistán" se nyní určuje typ nasazených vozidel umělou inteligencí určuje dle úrovně bitvy. Například v bitvách 1. úrovně musí hráči zničit tanky T-26 a M2 Stuart, zatímco v bitvách 5. úrovně to jsou tanky T-54 a Patton III.

Změny v modelech bojových vozidel, modelech poškození, charakteristikách a výzbroji:

  • Na následující vozidla byl přidán "hullbreak" efekt:
    • AUBL/74
    • R3 T106 FA
    • Type 60 ATM
    • Falcon
    • Striker
    • Swingfire
    • Warrior
    • M3 Bradley
    • M50 Ontos
    • M551
    • BMP-1
    • SU-100P
    • ZSU-57-2
      • Hullbreak může nastat když:
        • Vás zasáhne HE/HEAT munice ráže 105 mm nebo větší;
        • Vás zasáhne průrazná AP munice ráže 120mm nebo větší.
           
  • Věže tanků Т-80B a Т-72A byly vytvořeny pomocí technologie "volumetrický pancíř".
  • Bylo opraveno pancéřování u věže tanku Leopard 2A5. Velikost dutin s náplní, náplň samotná a pancéřové elementy jsou nyní detailnější. Byly opraveny "mikro-mezery" v pancíři věže.
  • Při aktivaci generátoru kouře ESS (Engine Smoke System) se nyní ukazuje grafický efekt kouře proudícího z výfuků.
  • OTOMATIC - SAPOM munice byla změněna z APHE na SAP-HEI.
  • Challenger Mk.3 - Elementy boční balistické ochrany trupu byly změněny z dynamického pancéřování (ERA) na kompozitní (NERA).
  • AMX-10RC:
    • Mantlet děla je nyní v rentgenovém pohledu detailnější.
    • Hmotnost vozidla byla upravena z 15,5 na 16 tun. Zdroj: Presentation de materiels de l’armee de terre
  • T95E1, Leopard 2A4, Leopard 2A5, M1A1 - opravena chyba s citlivostí ovládání a otočka o 180 stupňů při zařazeném neutrálu.
  • 152 mm OF-530 - hmotnost výbušné složky byla upravena z 6.86 kg na 5.83 kg. Zdroj: Таблицы стрельбы 152-мм гаубицы обр. 1943 г. ТС/ГРАУ №155 // Справочник артиллерийских боеприпасов,подлежащих утилизации и уничтожению.
  • 120 mm T14E3 - úsťová rychlost byla upravena z 944 na 960 m/sec a s tím korespondují i hodnoty penetrace. Zdroj: "Guns for Heavy Tanks" No.501-04-079 // Document AD0 802 080
  • M1, IPM1 - počet nábojů v pohotovostním zásobníku byl snížen ze 44 na 22. Zdroj: AD-A201 907, SIMNET M1 Abrams Main Battle Tank Simulation - Software Description and Documentation, BBN Laboratories Incorporated, February 1987    
  • M247:
    • Označení kanónů bylo změněno z Bofors L/70 na M266. Zdroj: TM 43-0001-28, Army Ammunition Data Sheets, Department of The Army, April 1994
    • Počet nasazení v SB módu bylo změněno na 2.
  • 152 mm APFSDS munice pro dělo M-69 - hmotnost byla snížena z 11,5 na 8 kg. Zdroj: Отечественные бронированные машины. XX век. Том 3. 1946-1965, Солянкин А.Г, Желтов И.Г., Кудряшов К.Н. // Т ехника и вооружени е // Отечественные бронированные машины 1945-1965, N°8/ 2015
  • Bylo opraveno označení R.35 (SA38). Dříve byl stroj chybně označen jako R.39.
  • KV-II 754(r) - tloušťka mantletu děla ze 70 na 75 mm. Nyní je stejně tlustý jako na KV-2 (1940).
  • M13/40 (II)/(III) - upraveno pořadí spotřeby munice.
  • 8.8 cm Flak 37 Sfl. - Byla přidána druhá rychlost. Zdroj: Sturmgeschutze. Entwicklung und Fertigung der sPak // 
  • Násobič efektu TNT byl změněn z 1.7 na 1.25 u těchto substancí: A-IX-1, A-IX-2. Zdroj: GICHD (Feb 2017), Explosive weapon effects – final report, GICHD, Geneva //  
  • M47 (105/55) - přidána modifikace “Dálkoměr”.
  • Т-60 - kadence 20mm kanónu TNŠ byla změněna z 800 na 750 výstřelů za minutu. Zdroj: 20-мм танковая пушка ТНШ (ШВАК), Руководство службы

Změny modelů letadel, modelu poškození, charakteristik a výzbroje

  • Byla přidána tandemová HEAT hlavice pro PTŘS 9М120 ”Ataka”.
  • AGM 114B Hellfire — Byla vyjasněna maximální letová rychlost střel..
  • Byl opraven max. ovládací dosah u těchto střel:
    • 9M114
    • 9М17M
    • 9М17P
    • 9М120
    • TOW-2
  • Kulomety Typ 92 a Typ 89 — bylo opraveno označení IAI (Immediate-action incendiary bullet) munice. (zdroj).
  • НС-45 — byla opravena hmotnost výbušné složky HEFI-T (High-explosive fragmentation incendiary tracer) munice. (source).
  • Hispano 404 — bylo opraveno složení průrazného nábojového pásu, aby odpovídalo podobným pásům (zdroj).
  • AP-T, HE-I munice byla přidána ke kulometům Ho-103 / 104 (source).
  • 200 kg №1 bomba — byla opravena hmotnost a typ výbušné složky (zdroj).
  • 50 kg G.A. MNN bomba — bylo opraveno jméno bomby a hmotnost výbušné složky (zdroj).
  • 500 kg №2 bomb — bylo opraveno jméno a hmotnost výbušné složky (zdroj)
  • FAB-5000 — byl opraven typ výbušné složky (zdroj).
  • 750 pound M117 bomb — byl opraven typ výbušné složky.
  • AH-1F, AH-1Z — byl opraven popis modifikace “Nové 20mm kanóny”, která dříve zobrazovala malus místo bonusu u spolehlivosti (zdroj).
  • AH-1G — byla opravena munice pro zbraňový kontejner XM-35.
  • AH-1F/G/Z, UH-1B/C/C XM-30 — byl opraven název modifikace XM-18 na M18A1 (zdroj)
  • UH-1C XM-30 — byly přidány následující sestavy výzbroje: XM159, XM21, XM5.
  • AH-1Z  — bylo opraveno zobrazení modifikace střely Sidewinder, která se zobrazovala spolu s modifikací "Klamné cíle".
  • Mi-24P/V (všechny verze) — byla opravena možnost použití některých konfigurací se střelami R-60M, aniž byly řádně vyzkoumané (zdroj).
  • Mi-35M — bylo opraveno zobrazení IRCM modifikace, které se zobrazovalo i bez vyzkoumaného modulu
  • Mi-4AV — byl opraven počet členů osádky v infokartě.
  • SA.313B — bylo opraveno opožděné zahájení střelby ofenzivní výzbroje (zdroj).
  • Mi-24V — bylo opraveno označení kulometu JakB v rozhraní z kanónu na kulomet.
  • P-51H-5 NA — byla přidána informace o ochraně palivových nádrží (zdroj)
  • Be-6 — Úhly obranných věží byly opraveny (zdroj)
  • Hmotnost, název a modifikace systémů závěsných zbraní R1, R6, R4 pro Bf 109 byly opraveny.
  • Fw 190 A-8 — Zobrazené informace týkající se tloušťky neprůstřelného skla v kokpitu byly opraveny (zdroj)
  • N.C. 900 — Pancéřování ochrany chladičů bylo opraveno (zdroj)
  • FJ-4B (všechny verze) — složení pásů pro kanony Mk 12 mod 3 bylo opraveno (zdroj)
  • AD-4 — Byla přidána možnost vzletět bez jakékoliv zavěšené výzbroje (zdroj)
  • Ki-109 — Byla přidána možnost účastnit se „Assault, Air Arcade“ (source).
  • Ki-200 — Instalované kanóny typu 5 byly změněny na Ho-155-II (zdroj)
  • P-400 — Množství střeliva kulometů namontovaných na křídlech bylo změněno z celkem 3000 nábojů na 4000 nábojů (zdroj).
  • UH-1D — Název raket AGM-22 byl změněn na rakety SS11 (zdroj).
  • Ki-49 (všechny verze) — Tloušťka pancéřové desky za 20 mm kanóny (věž) byla opravena (zdroj).
  • P1Y1 — Tloušťka zadní pancéřové desky byla opravena (zdroj).
  • Potez 633 — Bylo přidáno samostatné odhození pro pumy 100 a 200 kg (zdroj).
  • Il-28 (všechny verze) — Informace o tloušťce pancéřovaného skla zadní věže byla opravena (zdroj).
  • Potez 633 — Modifikace „Oprava křídel“ byla přesunuta na úroveň 3 (zdroj).
  • Sunderland (všechny verze) — Byly opraveny střelecké úhly obranných věží.
  • PBY-5 (všechny verze) — Množství střeliva věží na stranách bylo změněno ze 400 na 478 nábojů na kulomet (source).
  • PBY-5 (všechny verze) — Typ obranné výzbroje spodní věže byl změněn z 7,62 Browning na 12,7 Browning (zdroj).
  • H8K2 / H8K3 — Byly opraveny střelecké úhly obranných věží (zdroj).
  • SB-2 (všechny verze) — Množství střeliva v obranné přední věži bylo změněno z 950 na 960 nábojů na kulomet (zdroj)
  • Ki-67 (všechny verze) — Množství munice v obranné přední věži bylo změněno z 500 na 550 nábojů, horní věžička ze 400 na 500 nábojů, zadní věžička z 500 na 700 nábojů na kanón (source)
  • PBM-3 — Byly opraveny střelecké úhly obranných věží.
  • SM.79 1942 — Vztah ve výzkumu a pozice 12.7 kalibru obranných kulometů byly opraveny.
  • Il-28 / Il-28Sh — Byly opraveny střelecké úhly obranných věží (source).
  • FJ-4B (všechny verze) — Barva trasírek pro ofenzivní zbraně byla opravena (zdroj)
  • He 111 H-16 — Byly opraveny střelecké úhly obranných věží (zdroj)
  • Pe-2 83 — Byly opraveny střelecké úhly obranných věží (zdroj)
  • F-100D — Negativní ukazatele informací pro úpravy útočných zbraní byly opraveny (zdroj).
  • TBF-1c — Tloušťka a typ pancéřového prvku spodní věže byly opraveny (zdroj).
  • Sea Hawk (všechny verze) — Byly přidány předvolby s 30x 25lb raketami AP MkII.
  • F6F-5N — Byl přidán radarový systém.

Změny letových modelů

  • Byl opraven (snížen) vliv střelby ráží 7.62 - 20mm u sovětských a britských letadel na chování letadla při střelbě.
  • Byl přidán efekt zátěže motoru při konkrétních náběžných úhlech pro autopilota vrtulníku při ovládání pomocí myši. Autopilot nyní bere v potaz zátěž motoru a celé pohonné soustavy a přesněji ovládá vrtulník.
  • Potez 630 — pohonná soustava byla změněna. Napevno nastavený zdvih vrtule byl nahrazen hydraulicky nastavitelnými listy. Motory dostal WEP režim. Byla přidána modifikace "Nové vstřiky".
  • Potez 631 — opraven nízký výkon při použití módu WEP.
  • Ki-21 (všechny verze) — letový model byl aktualizován. Byl vylepšen výkon vrtule. Náběžné hrany a křídla byly přepočítány. Střed těžiště byl přepočítán a mění se adekvátně dle množství zbývajícího paliva. Opravena chyba způsobující nekorektní operaci křidélek.
  • Il-2-M Typ 3 / Avenger / Ns-37 — letový model byl aktualizován. Byl vylepšen výkon vrtule. Náběžné hrany a křídla byly přepočítány. Střed těžiště byl přepočítán a mění se adekvátně dle množství zbývajícího paliva.
  • D3A1 — letový model byl aktualizován. Byl vylepšen výkon vrtule. Náběžné hrany a křídla byly přepočítány. Střed těžiště byl přepočítán a mění se adekvátně dle množství zbývajícího paliva. Vyvážení a ovládání při vysunutém vzdušném štítu bylo opraveno. Dále byl opraven provoz automatického chladícího systému.
  • M.B.175T — byl přidán vzdušný štít.
  • P-51H-5NA — změny fází kompresoru nyní probíhají zcela automaticky dle technických specifikací stroje.
  • Ki-27 — bylo sníženo množství paliva kvůli odstranění podvěšených nádrží pod křídly.
  • Il-4, DB-3 — letový model byl aktualizován. Byl vylepšen výkon vrtule. Náběžné hrany a křídla byly přepočítány. Střed těžiště byl přepočítán a mění se adekvátně dle množství zbývajícího paliva. Bylo vylepšeno vyvážení a ovládání letadla (všechny typy ovládání).
  • Mi-4 — byl opraven směr rotace hlavního rotoru.

Změny modelů lodí, modelů poškození, charakteristik a výzbroje

  • Pro lodě s výzbrojí velké ráže přibyly pohotovostní zásobníky s 10-20 ks munice na dělo. Rychlost střelby při použití pohotovostních zásobníků je nastavena na teoreticky maximální možnou. Rychlost střelby při použití munice z klasického úložiště zůstala nezměněna. Lodě s pohotovostními zásobníky tam mohou střílet o cca 7-10% rychleji, než je jejich standardní rychlost střelby. Požáry a exploze pohotovostních zásobníků nejsou pro plavidlo smrtelné a mohou způsobit jen poškození okolních modulů a jejich osádek.
  • Pro lodě s rozdělenými úseky na uskladnění a nakládání munice - požáry v úsecích s uskladněnou municí nemusí být fatální a mohou vést ke ztrátě nějaké, nebo veškeré munice z daného skladu a také k poškození okolních modulů.
  • Byla přidána mechanika muničních výtahů. Poškození muniční výtah sníží rychlost dané baterie děl o 8-10%. Zničený výtah sníží rychlost střelby navázané baterie o 20%. Jedno dělo nebo věž může obsluhovat více výtahů - v případě zničení všech výtahů k danému dělu nepřekročí snížení rychlosti střelby 10%, respektive 20%.
  • Efekt poškození komína na snížení rychlosti plavby je nyní poloviční.
  • Byla zvýšena rychlost opravy torpéd v torpédometech.

Taktické technické charakteristiky, fyzika a modely poškození

  • Všechny lodě — rozsah střelby AI byl opraven. Informace o rozsahu zapnutí a poloměru detekce byly přidány do statické karty pro munici s rádiovou roznětkou.
  • Všechna torpéda nyní mají vlastní model poškození. Nyní můžete zničit blížící se torpédo přímou palbou nebo výbuchem poblíž (například z hlubinných náloží).
  • Battle (D14), Vosper 2nd series, Haida (G63) — Pancíř nástaveb byl opraven.
  • Pr.1124 (1945), MBK-161 (1944), Pr. 1204 Late — Pancéřová ochrana hlavních věží ráže byla změněna.
  • MBK pr. 186 — Pancíř mantletů u kanónů byl opraven. Pancíř věží tanků T-34 byl opraven.
  • Higgins 78 ft PT-200 — Byla přidána modifikace „Anti-Air Armament Targeting“.
  • Pr.191, Pr.191М — Pancíř mantletu kanónu byl opraven.
  • Battle (D14) — Torpédový zaměřovač záďového torpédometu byl opraven.
  • HMNZS Leander — Rozptyl střel hlavní výzbroje byl opraven.
  • Class Isles (T-285) — Třída lodi byla změněna na „Minolovka“.
  • Type М 1943 — Třída lodi byla změněna na „Dělový člun“.
  • SGB (S304) — Palubní osádka byla změněna z 16 na 34. Popis kulometů byl opraven.
  • Pr. 206М — Taktické technické vlastnosti torpéda byly opraveny.
  • Vosper 1st series / Vosper 2nd series  — Střelivo bylo rozděleno na množství zásobníků.
  • Fairmile D (617) — Pancéřování bylo změněno.
  • Elco 80 ft PT-565 — Aktivní naváděcí plocha pro zadní dělo byla zvýšena.
  • Pr.1124 (všechny verze) — Bylo opraveno pancéřování hlavní věže.
  • MBK-161 (všechny verze) — Pancéřová ochrana věží s hlavní výzbrojí byla opravena.
  • Koln - Dlouhé nádrže na palivo po bocích lodi byly rozděleny na kratší.
  • Typ 1939 (T22) — Byl zvýšen minimální svislý náměr 20mm autokanónů na vrchním patře příďové nástavby.

Vizuální změny a modely lodí

  • Haida (G63) — Rozdíly v rentgenovém pohledu a vizuálním modelu kanónů 20 mm byly opraveny.
  • Nurnberg — Opraveno správné renderování lodi na velké vzdálenosti.
  • Třída N (G25)  — Aktivován rentgenový pohled.
  • MBK pr. 186 (MK 85) — Byla opravena chyba s absencí hlavních věží v rentgenovém pohledu.
  • Nurnberg — Bylo přidáno zatemnění za skleněnými okny.
  • PGH-2 — Bylo přidáno nastavení kulometů.
  • Fairmile D (617) — Zobrazení hlubinných náloží v rentgenovém pohledu bylo opraveno.
  • Typ 1924 — Vizuální chyby v hlavních věžích byly opraveny.
  • Typ 1939 (T22) — Byly opraveny střelecké úhly věží.

Ekonomika a výzkum

  • M60A1 Ariete - Stabilizátor byl odstraněn. BR pro všechny herní módy bylo změněno z 8,3 na 7,7.
  • Byly upraveny (zejména sníženy) ceny 57mm a větší munice. U křižníků byla cena munice snížena plošně. Například průrazná munice u Kirova nyní stojí 10 SL namísto dřívějších 70 SL. Poloprůrazná munice u Leanderu nyní stojí 9 SL namísto dřívějších 50 SL. Průrazná munice u Brooklynu nyní stojí 10 SL namísto dřívějších 20 SL.
  • Bylo změněno BR následujících torpédoborců:
    • Sumner (DD-692) z 4.3 na 4.7.
    • Somers (DD-381) z 4.3 na 4.7.
    • Tashkent (leader) z 4.3 na 4.7.

Přizpůsobení

  • Byla přidána možnost vytvoření vlastní uživatelské kamufláže pro lodě.

Rozhraní

  • Byla přidána viditelnost eventových strojů v tech. stromech, které jsou k dispozici na Trhu.
  • Zobrazené varování týkající se nemožnosti zasunutí podvozku při použití zavěšených boosterů bylo opraveno.

Herní mechaniky

  • Nový režim hry „Světová válka“ byl spuštěn v režimu otevřené bety (OBT). V tomto režimu se hráči mohou účastnit rekonstrukcí slavných historických bitev. V první sezóně „Hlídka pod palbou“, která potrvá do 10. června, se budete moci zúčastnit „bitvy o Vitebsk“, operace „Nordwind“, „bitvy o Caen“ a „Druhé bitvy o El Alamein“.
  • Byla přidána možnost zasáhnout PTŘS během letu, stejně jako pohybující se torpéda, bomby a neřízené střely zásahem ze zbraně, nábojů a explozí (rázové vlny a fragmenty ve vzduchu a ve vodě) . Bomby se zpožděnou pojistkou shozené na zem také podléhají výše uvedeným okolnostem.
  • Byly přidány nové typy senzorů - pasivní optické systémy. Tyto typy senzorů nebudou detekovány výstražným systémem hlásící zaměření a mohou skrytě detekovat a sledovat cíle. Tyto systémy byly implementovány na Stormer HVM - ADAD (Air Defence Alerting Devices) a Bradley ADATS (Air Defense Anti-Tank System). Pasivní detekční systémy mohou poskytovat pouze směr pro detekovaný cíl. Je třeba vzít v úvahu měřenou vzdálenost k cíli.
  • Byla přidána možnost spuštění rakety AGM-114B v režimu LOAL (Lock-on After Launch). Pro provoz v tomto režimu musí hráč zapnout cílový ukazatel, nasměrovat ho k cíli a vypustit raketu. Prvotní bod na povrchu v místě zaměření střely bude vybrán jako souřadnice pro inerciální naváděcí systém rakety. Po startu může být označení cíle vypnuto po dobu letu rakety a zapnuto těsně před dopadem na cíl.
  • Mechanika vzdušných a pozemních radarů byla přepracována. Byly přidány následující funkce:
    • Byly přidány chyby sledování cíle. Například: rakety Tunguska země-vzduch mají maximální dosah 8 km. V reálném životě má na tuto vzdálenost sledovací radar odchylku v chybovosti více než 2x větší, než je poloměr aktivace roznětky střely. Jediný způsob, jak zvýšit pravděpodobnost zásahu, je použít optický zaměřovač.
    • Byl přidán efekt „Multipath“. Radarový signál, který se odráží od cíle a zpátky od povrchu se zdá, že přichází z podzemí a je nerozeznatelný od signálu cíle. To může nastat, když cíl letí ve výškách nižších než 100 m (a zvyšuje se s klesajícími letovými výškami), což povede k chybám při měření úhlů přiblížení - sledovací radar se dívá pod cíl. V tomto případě je také doporučeno přepnout na optické zaměřování.
    • Byl přidán šum země. První radarové stanice nebyly schopny detekovat cíle kvůli silným odrazům od země. Tento efekt silně závisí na výšce stíhacího letounu a úhlu dopadu radarového paprsku. V nízkých nadmořských výškách byly radarové stanice slepé. Cíle pod stíhačem byly špatně detekovány nebo nebyly vůbec detekovány.
    • Byly změněny náklady v počtech bodů nasazení (respawn points) pro stroje s BR 8.0 a vyšším:
    • Vrtulníky bez PTŘS byly sníženy o 15-20%.
    • Vrtulníky s PTŘS byly sníženy o 15-20%.
    • U letadel nad BR 8.0 byly náklady na nasazení sníženy na stejné hodnoty jako u letadel s BR nižším, než 8,0.
    • U všech letadel a vrtulníků jsou nyní náklady na nasazení spojeny s BR vozidla (stejně jako u strojů s BR nižším, než 8,0).
  • Byly změněny náklady na nasazení v pozemních bitvách RB pro následující vozidla:
    • Flakpanzer I: 2x snížen.
    • OTOMATIC: 2x zvýšen.
    • M3 Bradley: snížen o 25%.
  • Možnost výběru bodu nasazení pro vrtulníky byla vypnuta v pozemních RB.
  • Zlepšila se schopnost plavidla vrátit se při najetí na mělčinu zpět do vody.

Grafické změny

  • Byl vylepšen vzhled mraků pro nastavení grafiky „max“ a „film“.

Zvuky

  • Přípravné práce na přechodu na nový zvukový engine (projekt, který má již vytvořené a připravené zvukové události, byly vytvořeny zvukové databáze obsahující zvukové zdroje pro hru, byla přidána podpora nových api pro nový zvukový engine; prostředky pro všechna vozidla a zbraně byly přepracovány pro podporu nového zvukového enginu).
  • Byla vytvořena mechanika současné podpory starého a nového zvukového enginu. Nový zvukový engine bude zapnut krátce po vydání aktualizace 1.89 a v různých časech pro různé platformy.

Ovládání

  • Byla vylepšena zpětná vazba gamepadu (pro PC a konzole). Vibrace nyní fungují u všech typů vozidel (dříve byly jen u letadel) a v nastavení gamepadu ve hře najdete různá další vibrační nastavení.

Ostatní

  • Byla přidána rumunština.

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


0
0
0
s2sdefault

Comments  

# Super User 2019-05-29 14:10
a je to tu!

You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

26 June 2019

Zatímco teploty venku razantně rostou, ceny ve War Thunderu naopak padají. Začínáme ve velkém, a to velkými slevami! Doplňte svůj hangár o nové stroje a připravte se tak na léto!

Explore the Story

23 June 2019

Ruleta 6 rokov -CSM-

{AUP::RAFFLE=6}

Explore the Story

21 June 2019

Další kolo otázek a odpovědí s producentem War Thunderu Vjačeslavem Bulannikovem!

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

28 May 2019

Typ 16 MCV je moderní japonský kolový stíhač tanků vyvinutý počátkem tisíciletí pro možnost rychlého nasazení v případě potřeby. Toto vozidlo zamíří v aktualizaci 1.89 i do War Thunderu a japonští tankisté se již mohou začít těšit na tento vysoce pokročilý válečný stroj!

Ve zkratce: Moderní japonský stíhač tanků nabízející vynikající mobilitu a palebnou sílu postavenou na lehce obrněném kolovém šasi.

Explore the Story

28 May 2019

Motorový torpédový člun typ T1 je klasickým zástupcem komáří flotily, jehož ofenzivní i defenzivní vlastnosti jsou takové, jaké byste od plavidla této třídy čekali.

Explore the Story

25 May 2019

Douglas A2D-1 Skyshark byl vytvořen jako součást myšlenky nahrazení pístového letounu AD-1 Skyraider za modernější turbovrtulový stroj.

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info