Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

WAR THUNDER PŘEDSTAVUJE velkou aktualizaci „Starfighters“

Představujeme War Thunder: Starfighters, zbrusu novou velkou aktualizaci, která přináší italské námořnictvo, japonské vrtulníky, několik ikonických proudových letadel, včetně slavné rodiny F-104! Čekají na vás nová bojová vozidla, přepracované mapy a mnoho vylepšení, oprav a spousta dalších překvapení!

Stáhnout hru

Bojová vozidla

USA

  • HSTV-L

Německo

  • Kampfpanzer M48 Super

SSSR

  • 9P157-2 Chrizantema-S

Velká Británie

  • Stuart I.
  • Stuart III
  • Challenger 2F

Japonsko

  • Typ 93

Švédsko

  • Strf 9056

Čína

  • ZSD63
  • T-69 II G (balíček)

Itálie

  • M4 Hybrid (Prémium)
  • M3A3
  • M24
  • M4A4
  • Sherman Vc
  • M18

Francie

  • AMX-13-M24 (Prémium)
  • M4A4
  • Char D2 

Švédská bojová vozidla jsou nyní k dispozici všem hráčům pro výzkum a nákup.

Letectvo

USA

  • F3H-2
  • F-104C
  • F-104G

SSSR

  • Su-7B

Německo

  • F-86K
  • G.91 R / 4 Prémium
  • F-104G

Velká Británie

  • Scimitar F Mk.1
  • Phantom FG. Mk1
  • Spitfire Mk.IIa Venture I (Prémium)

Japonsko

  • B6N2 model 12
  • F-104J
  • Ki-27 ocu Tachiarai (Prémium)
  • Ki-44-I 34 (Prémium)
  • Ki-61-I hei Tada (Prémium)

Čína

  • F-86F-40
  • F-104A

Itálie

  • F-104S
  • Re.2001 gruppo 22 (Prémium)

Francie

  • Mirage IIIC

Nová super sekundární výzbroj pro britská letadla!

Nové skvělé věci pro britské piloty - tři nové extrémně silné rakety, které lze podvěsit pod britská letadla. Tyto rakety budou k dispozici pro letadla RAF, jako Hawker Sea Fury, Mosquito FB Mk 6, Avenger Mk II, Firebrand a Wyvern.

Vrtulníky

Japonsko

  • AH-1S early
  • AH-1S
  • AH-64DJP
  • UH-1B

Námořnictvo - nový národ - Itálie

Začínáme s CBT italského námořnictva. Výzkum a nákup italského námořnictva je k dispozici pouze majitelům námořních balíčků a testerům (hráči, kteří pro získání přístupu udělali speciální úkoly). V nejbližší budoucnosti najdete více informací CBT v novinkách.

  • MAS 555
  • MS-15
  • VAS 201
  • Stefano Turr
  • MS-53
  • Vosper 70 'GIS 811
  • MS-472
  • MV-611
  • MS-473
  • Folgore P-490
  • Saetta P-494
  • Turbine
  • Dardo
  • Corazziere
  • Attilio Regolo
  • Bartolomeo Colleoni
  • Raimondo Montecuccoli
  • Trento
  • MAS 569 (Prémium)
  • Sparviero (balíček)
  • Geniere (balíček)

Námořnictvo - ostatní národy

USA

  • USS Cleveland (CL-55)

SSSR

  • Pr. 56 Spokojnyj

Velká Británie

  • HMS York (90)

Japonsko

  • IJN Tone

Příklady chyb opravených na základě reportu od hráčů

Chceme vám poděkovat za správné vytváření hlášení o chybách! Níže naleznete některé opravy chyb, které byly možné s vaší pomocí.

  • Problémy se zvukem při přebití rakety na Begleitpanzer 57 byly vyřešeny.
  • Byla opravena nesrovnalost v několika hodnotách technické specifikace Ki-100-1 týkající se údajů v průvodním pasu stroje na fóru.
  • Účinnost vzduchové brzdy na stíhačkách Saab jako B18A, B18B, T18B-1 byla zlepšena.
  • Caernarvon - byl opraven pancíř v oblasti mechanismu otáčení věže.
  • Byla opravena nekorektní renderovací vzdálenost při pohledu z letadla na mapách Mozdok, Džungle, 38. rovnoběžka, Karélie. 
  • Tloušťka pancíře za mantletem děla na Strv 101 se změnila ze 152 mm na 139 mm podle: Centurion Mk.10 for Sweden, Acceptance of first production vehicle at Messrs. Vickers-Amstrongs, Ltd., Newcastle, November 1959.
  • Model pancéřování pro poklop pro odhoz spotřebovaných cartridge na C1 Ariete byl opraven - dosud se při jeho penetraci nevytvářely sekundární střepiny. 
  • Protiletadlová zbraň byla odstraněna z dráhy letiště ve Finsku.
  • Tloušťka čelního pancíře Nb.Fz. Byla změněna z 13 mm na 20 mm podle: Tanks of the Second World War. P 61. Panzer Tracts No.4.
  • Byly opraveny samodestrukční parametry 28mm munice na Somers (DD-381), Porter (DD-356), USS Atlanta (CL-51), USS Trenton (CL-11).
  • Rychlost palby sovětského námořního děla 70-K 37mm byla opravena podle interní dokumentace.
  • Úhel sklonu pancéřového pásu IJN Tone byl změněn na 20 stupňů

Nové mapy a mise

Nová mapa „Kampánie“

Nová mapa „Kampánie“
  • Kursk - změněn na základě zpětné vazby hráčů
  • Itálie - změněna na základě zpětné vazby hráče. Přejmenována na „Kampánie“ pro eliminaci zmatků.

Aktualizace map a misí

  • Na mapě Finsko byla opravena kolize s kameny.
  • Mapy „Popelavá řeka“, „Karpaty“, „Korea“ - známé pozice pro kempování mimo zamýšlený design mapy byly uzavřeny.
  • Mapa „Polsko“ - výška skal útesu na západní straně jezera byla snížena.
  • Změny v leteckých RB misích:
    • „[Operace] Smolensk“ - mise byla odstraněna.
    • „[Operace] Smolensk. 1941“ - nová mise.
    • „[Operace] Smolensk. 1943“ - nová mise.
    • „[Operace] Bitva o Bastogne“.
    • „[Operace] Berlín“ - mise byla kompletně přepracována.
    • „[Operace] Bitva o El Alamein“.
    • „[Operace] Guadalcanal“ - mise byla kompletně přepracována.
    • „[Operace] Hürtgen“.
  • Změny výše uvedených misí:
    • Modely základen pro bombardování byly změněny na ty správné, jejich funkčnost je nyní podobná režimu „Dlouhý střet“. Po zničení se mohou základny náhodně objevovat v předem definovaných pozicích, navržených pro každou misi zvlášť. 
    • Letiště byla odstraněna ze seznamu cílů, nelze je nyní zničit. 
    • Modely letišť a jejich umístění směrem do středu mapy byly standardizovány. V bitvách nízkých úrovní se nacházejí 12 kilometrů od středu mapy; střední úroveň - 20 kilometrů; vysoká úroveň - 26 kilometrů. Dříve byly všechny letiště umístěny 20 km od středu mapy. 
    • Velikost letiště nyní závisí na úrovni bitvy.
    • Mise středních úrovní nyní mají polní letiště vzdálená 12 kilometrů od středu mapy.
  • Seznam změn v leteckých zjednodušených bitvách:
    • Nálet „Mozdok“.
    • Nálet „Port Moresby“.
    • Nálet „Porúří“.
    • Nálet „Sicílie“.
    • Nálet „Korsuň“.
    • Nálet „Opuštěná továrna“.
    • Nálet „Horský průsmyk“.
    • Nálet „Horský hřeben, Čína“.
    • Nálet „Pirátské útesy“.
  • Změny výše uvedených misí:
    • Modely základen pro bombardování byly změněny na ty správné.
    • Modely letišť byly změněny na nové, 1700 metrů dlouhé.
  • Seznam změn pro všechny výše uvedené mise AB a RB:
    • Ničení hráčem ovládaných letadel nyní dává body vítězství.
    • Počitadla AI vozidel byla deaktivována. Ve skutečnosti dříve duplikovala počet bodů vítězství, ale nemusela zobrazovat skutečný požadovaný počet strojů k vítězství, například při zničení bombardovacích zón. Nyní je jediným ukazatelem počet bodů vítězství. 
    • Všechna pozemní AI vozidla nyní ovlivňují počet bodů vítězství, počet AI vozidel byl zvýšen. Dříve ničení lehkých vozidel nemělo vliv na body vítězství. Hráči mají nyní možnost ničit libovolné cíle podle svého výběru, jak lehké (dělostřelectvo, nákladní, protiletadlové zbraně), tak těžké (tanky a bunkry).
    • Automatická funkce při ničení AI vozidel byla deaktivována. Objeví se nové AI stroje - bitevníky, které jsou nasazeny pro každý z týmů a které se snaží zničit AI bojová vozidla.
    • Distribuce pozemních AI vozidel byla vylepšena. Vozidla se nyní objevují po celé 10km frontě nebo se rozdělují na 3-4 zóny podél frontové linie. Dříve byla vozidla AI seskupena do jediné 2-4 km zóny nebo byla vzdálenost mezi skupinami vozidel příliš velká. 
  • Změny a opravy v misích pro pozemní bitvy:
    • „[Bitva] Aljaška“ - Byla opravena chyba, ve které se objevila zóna nasazení jižního týmu s jednou ikonou.
    • „[Dobytí] Karélie“ - Z mise byly odstraněny přebytečné zóny nasazení. Poloha bodu nasazení, který byl umístěn před stromem, byla opravena.
    • „[Dobytí] Fulda“ - Velikost bojové zóny byla opravena v briefingu mise pro RB.
    • „[Dobytí] Polsko“ - Pozice strategických bodů a bodů nasazení byla opravena v briefingu mise pro RB a SB.
    • „[Conquest] Vietnam“ - Body nasazení byly přesunuty blíže ke strategickému bodu v RB a SB.
    • “[Dobytí] Druhá bitva o El Alamein“ - Zbytečné zóny nasazení byly odstraněny. Velikost strategických bodů byla zvětšena.
    • „[Dobytí] Pole Polska“ - Body nasazení byly přesunuty blíže ke strategickému bodu v RB a SB.
    • „[Bitva] Pole Polska“ - Pozice strategických bodů v briefingu mise byla opravena.
  • Změny a opravy v misích pro námořní bitvy:
    • „[Nadvláda] Ostrovy Fuego“ - Poloha ochrany zóny nasazení byla opravena.

Změny modelů bojových vozidel, charakteristik a výzbroje:

  • Pro samohybné protiletadlové plaftormy byla implementována detekce a zaměřování letecké výzbroje. Tato vozidla jsou nyní schopna zaměřit řízené střely, rakety a bomby. Radar nyní také zobrazuje vlastní rakety hráče. Všechny vzdálenosti laserového dálkoměru byly zvýšeny na 9999 metrů.
  • U všech pozemních vozidel bylo zvětšeno výchozí měřítko v zaměřovači. Maximální měřítko optické viditelnosti je nyní 6000 metrů.
  • Následující vozidla obdržela modifikaci Ostketten („východní pásy“), které po použití nahradí výchozí pásy speciálními širšími:
    • Jagdpanzer IV
    • Nashorn
    • Panzer IV / 70 (V)
    • Pz.IV Ausf.E
    • Pz.IV Ausf.F
    • Pz.IV Ausf.F2
    • Pz.IV Ausf.G
    • Pz.IV Ausf.H
    • Pz.IV Ausf.J
    • StuG.III Ausf.F
    • StuG.III Ausf.G
    • StuH.III Ausf.G
    • modifikace zvyšuje mobilitu a nevýznamně zvyšuje odolnost při poškození. 
  • BMP-3 - Doba nabíjení PTŘS byla snížena ze 2 na 3 náboje za minutu. Zdroj: Вестник бронетанковой техники, 1991, Комплекс вооружения БМП-3.
  • Т-10M - Rychlost střelby děla byla změněna z 3,9 na 4 výstřely za minutu. Zdroj: Руководство по материальной части и эксплуатации танка Т-10М, 1960.
  • Objekt 268 - úsťová rychlost střely BR-540B byla zvýšena ze 750 na 760 m/s. Zdroj: Источник: Отечественные бронированные машины. XX век. Том 3. 1946-1965, Солянкин А.Г, Желтов И.Г., Кудряшов К.Н
  • BMP-1, Spz BMP-1, Typ 86 - záporný úhel sklonu děla opraven (snížen) z -5 na -4 stupně. Zdroj: Боевая Машина Пехоты БМП-1 Техническое описание и инструкция по эксплуатации. 
  • Typ 60 SPRG - Byla přidána mechanika proražení trupu. 
  • Typ 89 - kulometná munice byla opravena (snížena) z 2000 na 1000 nábojů.
  • Typ 61 - kulometná munice byla opravena (snížena) z 4900 na 4000 nábojů pro 7,62 mm a z 2175 na 500 pro 12,7 mm. 
  • Typ 74 / Typ 74G - kulometná munice byla opravena (snížena) z 5500 na 4500 pro 7,62 mm a z 1000 na 600 pro 12,7 mm. 
  • Leopard 2A5 / Strv 122 - Předvolba termovize byla opravena. Střelec nyní používá termokameru první generace a velitel druhé generace. Dříve oba používali termokameru druhé generace. Zdroj: 12 cm kanon strv 121/122. Skjuttabeller. // PRZEGLĄD SIŁ ZBROJNYCH nr 6/ 2014 // Vehicle Optronics, HENSOLDT brochure. 
  • Pz.V Ausf.D/A/G/F, Panther II, Tiger H1, Tiger E, Těžký tank č.6, M4A3E2, M4A3E2 Kobra King, M4A3E2 76 (W) - Bylo opraveno pancéřování mantletů děl. Pancíř mantletů děl byl změněn z dutého na plný. 
  • M1A2 - předvolba termovize byla změněna z Gen. 2 na Gen. 1. Zdroj: Center for Night Vision and Electro-Optic, Common Modules, A Success Story, June 1988, AD-A195 937 // The M1A2: Current and Future Program Plans, 1997. 
  • KV-1S - hmotnost tanku se zvýšila ze 41,4 t na 42,5 t. Zdroj: Инструкция по эксплоатации танка КВ-1С, издание завода, 1943.
  • XM-803 // MBT-70 - rychlost střelby byla zvýšena ze 6 na 8 ran za minutu. Zdroj: HEARINGS before COMMITTEE ON APPROPRIATIONS, HOUSE OF REPRESENTATIVES, part 5 RESEARCH, DEVELOPMENT, TEST AND EVALUATION December 1969 // ARMOR magazine july-august 1970 // HEARINGS on MILITARY POSTURE AND HR 3818 and HR 8687 July 1977
  • QF Ram AA - materiál trupu byl opraven z válcované homogenní oceli na konstrukční ocel 19,05 mm, s výjimkou prvků ze základního šasi. Zdroj: Canadian Microfilms, Project 14 SP 3.7 on Ram chassis
  • Sd.Kfz.234/1 - pro režim SB byla upravena poloha kamery.
  • Lvkv 42 - Byla přidána funkce stavitelného podvozku. Byla přidána schopnost zatáčet se zařazeným neutrálem. Tloušťka pancíře se změnila z 8 na 10 mm. Zdroj: Blad nr 39, Upprattat 29/08 1955.
  • M3 Bradley - rychlost blokující vypuštění PTŘS byla snížena z 11 na 5 km/h. Záporný svislý úhel děla nad motorovým prostorem byl snížen o -1 stupeň Zdroj: TECHNICAL MANUAL TM 9-2350-252-10-2
  • Typ 90, Typ 90B - hmotnost vozidla byla stanovena (snížena) z 51,6 na 50,2 t. Zdroj: Japan Defense Agency (August 6, 1990) "Format Outline, Type 90 Tank, D9003 // Japan Defense Agency (August 6, 1990)(Modified March 12, 1993) "Format Outline, Type 90 Tank (B), D9003B"
  • Strv 74 - třída vozidla byla změněna ze „Střední tank“ na „Lehký tank“. Byly přidány modifikace pro lehké tanky: „Průzkum“, „Vylepšená optika“ a „Nálet“. 
  • Chieftain Marksman - Byla přidána modifikace nočního vidění pro řidiče. 
  • 100-mm OF-412 (D-10T) munice - úsťová rychlost byla zvýšena z 880 na 900 metrů za sekundu. Zdroj: Наставление по стрельбе из танков. Основы стрельбы из танков. Издание второе, стереотипное. 1984 // 100-мм танковые пушки Д10-Т, Д10-ТГ и Д10-Т2С. Руководство службы. 1971
  • BMP-1, ZBD86, SPz BMP-1 - otáčky motoru byly upraveny (sníženy) z 2880 na 2600. Zdroj: БМП-1 - Техническое описание и инструкция по эксплуатации. 1979
  • T29, T30, T34 - byla přidána mechanika pohotovostního zásobníku.
  • T14 (USA) - byla přidána kouřová munice M89.
  • Ru 251 - typ roznětky kouřových granátů byla změněna na instantní.
  • Stormer HVM - rozlišení termovize bylo upravené na 3. generaci.
  • ASU-57 - byly upraveny úhly pojezdu a náměru: 
    • Svislé: -4/+12 na -5/+12
    • Vodorovné: -7/+7 na -8/+8
    • Zdroj: 57-мм самоходные пушки Ч-51М и Ч-51П. Руководство службы. 1956

Vylepšení charakteristik letadel, jejich modelů poškození a výzbroje:

  • B17A, B17B - zaměřovací úhly věže byly opraveny, palba skrz ocas již není možná.
  • B-17 (všechny verze) - úhly elevace horní věže byly opraveny na 85 stupňů. (report)
  • Swordfish Mk.I - korekce elevace a pojezdu věže. (report)
  • B17A, B17B, B3C - typ munice pro věže byl opraven z ofenzivní na věžový. (report) (report)
  • Chybějící data na informačních kartách pro PTŘS byla doplněna (report)
  • A21RB - bylo přidáno samostatné vypuštění rakety.
  • Hornet Mk.III - byly opraveny údaje týkající se možnosti instalace rakety RP-3.
  • Jak-4 - munice byla zvýšena na 1000, max. svislý náměr věže byl zvýšen na +70°. (report)
  • Su-2 TSS-1 - úhly věže byly upraveny, pojezd se zvýšil na +/- 90 stupňů, elevace se změnila z -32/+50 na -30/+70 stupňů. (report)
  • B5N2 - úhly věže byly upraveny, pojezd se zvýšil na +/- 50 stupňů, elevace na -40/+80 stupňů. (report)
  • P-39Q-5, P-39Q-15 - munice kulometu byla zvýšena na 300 nábojů. (report)
  • P-39N - munice křídelních kulometů byla snížena na 300 nábojů. (report)
  • F-100D - vypuštění střely AGM-12B Bullpup bylo přiřazeno na tlačítko pro odpálení střely vzduch-země pro zbraňové konfigurace AGM12b bullpup x2+750lbs m117 cone 45 bomb x4 a AGM12b bullpup x2.
  • Ki-100, Ki-100-II - byla opravena nesprávná data s chybějící ochranou palivových nádrží.
  • Sea Fury FB.11 - modifikace 20mm kanónů byly přerozděleny na 1. a 3. úroveň. Byly přidány Triplex R.P. rakety. Modifikace s GRC mk8 byla umístěna do 3. úrovně.
  • Avenger Mk.II - byly přidány rakety Uncle Tom.
  • Firebrand TF.Mk.IV - modifikace 20mm kanónů byly přerozděleny na 1. a 3. úroveň. Byly přidány rakety Uncle Tom. Modifikace raketové a pumové výzbroje byly přerozděleny na 1. a 4. úroveň.
  • Mosquito FB.Mk.VI - modifikace 7mm kulometů byly přerozděleny na 1. a 3. úroveň. Byly přidány rakety Uncle Tom.
  • P-51K (Čína) - nasazení letadla na letadlových lodích bylo opraveno.
  • SO4050 Vautour IIA - v některých zbraňových předvolbách byly rakety změněny z T10 121 na T10 140.
  • SA.341F Gazelle - bylo opraveno dvojité vypuštění raket Mighty Mouse (report).
  • UH-1C - bylo opraveno zobrazení pomocného 40mm granátometu a jeho modelu poškození v rentgenovém zobrazení. (report)
  • BO 105 CB-2 - noční vidění bylo přidáno na dohled střelce. (report)
  • H-34 — munice kontejneru Mk 4 Mod 0 byla zvýšena na 750 nábojů.
  • AH-64A, AH-64A Peten - řízené střely AIM-92 Stinger typu vzduch-vzduch byly přesunuty na konce křídel a do podvěsů byly přidány různé typy podvěšené výzbroje.
  • Mk.13 torpédo - bylo změněno na Mk.13-1, byly stanoveny hmotnostní a výkonnostní charakteristiky. (report)
  • Mk.XII torpédo - byly stanoveny hmotnostní a výkonnostní charakteristiky.
  • Rakety Wrf.Gr.21 - samodstrukční roznětka byla opravena na vzdálenosti do 500 metrů. (report)
  • M430 40mm granát - efekt proražení trupu byl odstraněn. (report)
  • Kulomet 13mm Typ 2 - kadence byla zvýšena na 936 ran za minutu. (report)
  • 20mm kanón Ho-5 - kadence byla zvýšena na 950 ran za minutu. (report)
  • Mk 4 Mod 0 gun pod - kadence byla snížena na 4000 ran za minutu, byl přidán alternativní režim střelby s rychlostí střelby 700 ran za minutu. Byly opraveny charakteristiky munice. (report)
  • Kanón Hо-203 37 mm - kadence byla zvýšena na 300 ran za minutu. (report)
  • DEFA 552 30mm kanón - hmotnost děla byla upravena na 81 kg.
  • Byl opraven mířící bod pro navádění raket na letadlech a vrtulnících. Nyní je vždy uprostřed trupu. Dříve mohlo být umístěno o něco výše, takže rakety vzduch-vzduch bez bezkontaktní pojistky (jako je AIM-92 „Stinger“) často minuly.
  • Mechanika autopilota a řízení naváděcích raket (vzduch-vzduch, naváděné PTŘS) byly přepracovány. Střely nyní letí přesněji, bez kličkování, přičemž si zachovávají veškerá přetížení při všech rychlostech letu.
  • Zobrazení maximální rychlosti a přetížení raket Р-60/Р-60М a AIM-9L na kartě bylo opraveno. Rakety jsou nyní omezeny maximální rychlostí pro vyšší vypouštěcí rychlost (M = 1,0) a protože maximální přetížení je nyní definováno jako maximální dosažitelné (při vysokých rychlostech, tj. M = 2,0 a vyšší), a ne jako průměr po dobu řízeného letu k cíli při rychlosti vypuštění rovnající se Mach 1 na maximálním doletu rakety. U ostatních raket je toto přetížení číselně stejné.
  • Byly vyřešeny případy, kdy se na kartě PTŘS nezobrazily úplné informace.

Změny letových modelů:

  • A-4B - Opravena chyba, která vedla k nesprávné maximální rychlosti a stoupavosti na kartě stroje.
  • Ki-44 (všechny verze) - Letový model byl kompletně aktualizován podle aktuálních schopností fyzického modelu. Křídla, trup, kormidla, výškovky a listy vrtule byly přepočítány a vylepšeny. Momenty setrvačnosti byly aktualizovány.
  • Me-163 (všechny verze), J8M1 - Opravena chyba, která vedla letoun k uvolnění přistávací ližiny. Byla opravena chyba způsobující pomalejší zrychlení na vzletové a přistávací dráze pomocí podpůrného vozíku (zrychlení je vyšší).
  • Arado-234 B-2 - Opravena chyba s obtížemi při vzletu letadla s plným zatížením. Byly přidány tryskové urychlovače pro usnadnění vzletu.
  • F1M2 - Letový model byl zcela aktualizován podle aktuálních možností fyzického modelu. Křídla, trup, kormidla, výškovky a listy vrtule byly přepočítány a vylepšeny. Momenty setrvačnosti byly aktualizovány. Plavbyschopnost byla zlepšena.
  • SAAB A21-RB - Byla opravena chyba, která vedla ke zvýšení parazitního odporu odpalovacích zařízení.
  • A6M2-N - Byla zlepšena plavbyschopnost. Zlepšila se ovladatelnost ve vodě během vzletu a přistání.
  • I-15 (všechny verze) - Letový model byl kompletně aktualizován podle aktuálních schopností fyzického modelu. Křídla, trup, kormidla, výškovky a listy vrtule byly přepočítány a vylepšeny. Momenty setrvačnosti byly aktualizovány. Pro modely I-15-M22 a I-15K byl přidán režim vzletu (WEP). Podrobné charakteristiky najdete v pasech jednotlivých letadel na fóru.
  • Ta-152-H - Omezení klapek pouze na vzletovou pozici podle pasu letadla. Setrvačnost vrtulové jednotky (start/stop vrtule) byla vyjasněna (snížena). Stoupavost v dlouhodobém režimu motoru (90%) byla vyjasněna (zrychlena). Účinnost brzd byla zlepšena. Vyžaduje nyní obezřetnější použití brzd během vzletu a přistání. Účinnost křidélek při extrémně nízkých rychlostech (méně než 140 km/h) byla významně snížena.
  • Firefly Mk.5 - Maximální objem paliva byl snížen.
  • F-4C - Byl přidán balistický počítač pro bomby a rakety pro pozemní cíle.
  • F-4EJ - Byla zvýšena maximální rychlost ve středních nadmořských výškách. Animace náběžné hrany křídla byla opravena.
  • F-4E / EJ, Phantom FGR.2 - Přidán pohled CCRP na náhodně vybraný bod na zemi nebo na nepřátelské základně.
  • Ki-61 (všechny modifikace) / Ki-100 (všechny modifikace) / Ki-96 / Ki-102 - Letový model byl zcela aktualizován podle aktuálních schopností fyzického modelu. Křídla, trup, kormidla, výškovky a listy vrtule byly přepočítány a vylepšeny. Momenty setrvačnosti byly aktualizovány. Provozní režimy motoru byly vyjasněny. Distribuce paliva v palivových nádržích byla opravena.
  • Il-2 s motory AM-38F (všechny modifikace) - Byla opravena chyba v termodynamice, která vede ke stálému používání režimu WEP bez omezení.
  • Il-2 (všechny modifikace) - Režim klapek byl změněn. Nyní při rychlostech nad 260 km/h IAS nelze klapky spustit. Při rychlostech pod 245 km/h se klapky vysunou do požadovaných pozic.
  • Hunter (všechny verze) - Opravena chyba, která povolovala použití vzduchových brzd při spuštěném podvozku. Pokud se nyní pokusíte vysunout podvozek při vysunuté vzduchové brzdě, vzduchová brzda se automaticky zasune a nemůže být vysunuta, pokud je spuštěný podvozek.
  • P-51 (všechny verze) - Osvětlení palubní desky během nočního letu bylo opraveno.
  • Re.2005 serie 0 - Rychlost stoupání byla změněna na sériové hodnoty (6000 metrů za 6m:30s). Čas provedení úplné otočky ve výšce 1 000 metrů byl zvýšen o 1 sekundu (19 sekund na wep, 20 sekund na 100% plynu). Battle Rating byl změněn na 5,0.

Změny modelů námořnictva, charakteristik a výzbroje:

Námořní výzbroj:

  • HMS Southampton - pohotovostní zásobníky byly odstraněny pro děla hlavní ráže.
  • SGB 309 - Byl opraven maximální počet 40mm munice.
  • HMS Kent (54) - pojezdové úhly 102mm děla byly opraveny.
  • 28mm Mk.1 Chicago piano - Byla opravena vzdálenost sebezničení HE munice.
  • 37mm / 67 70-K automatické dělo - rychlost střelby byla zvýšena na teoreticky možnou rychlost: 180 výstřelů za minutu.
  • Technické vlastnosti (hmotnosti a množství výbušné hmoty) 25mm/60 munice pro autokanón Typ 96 byly opraveny následovně:
    • 25mm HE: 250g, 17g tetril
    • 25mm HEF-T (samozničující): 243g, 8,5g TNT
    • 25mm HEI: 255g, 5,52g TNT
    • 25mm AP-T: 283g.
  • Dostřel AI zbraní byl upraven v závislosti na ráži zbraně:
    • 7 mm - 1 000 m;
    • 12,7 mm - 2000 m;
    • 20-25 mm — 3500 m;
    • 30 mm - 4 000 m;
    • 40 mm - 5 000 m.
  • Trotylový ekvivalent výbušnin Ledditt byl upraven na 110%.
  • Jaguar-Klasse (140), Köln F220 - U 40 mm/70 MEL58 byly změněny tyto náboje:
    • Munice AP a HE byla odstraněna.
    • Byla přidána munice M-DN51 HEF-T.
    • Byla přidána munice HEF-T s rádiovou roznětkou.
    • Herní měna a RP za vyzkoumané modifikace byly vráceny na herní účty.
  • 40mm kánon Bofors Flak 28 - britský HE náboj byl změněn na německý 40mm HEF-Т Sprgr. Patr.
  • 283mm Spgr L / 4,4 Bdz PB - byla opravena průraznost pancířem.
  • 152mm HE-VT munice na HMS Belfast - Byla opravena funkce radiové roznětky, která se dříve aktivovala v nesprávné vzdálenosti.
  • IJN Tone - byly opraveny pojezdy jednotek malé ráže.
  • Leipzig - Byla opravena přesnost 37mm zbraní.
  • HMS York (90), Norimberk - Problém s nesprávným otočením 20mm kulometů na věži hlavní výzbroje byl vyřešen.
  • Typ 4 Model 4 - Zobrazení hlubinných náloží bylo opraveno.

Námořní úpravy a dovednosti osádky:

  • Typ 1924 Jaguar - modifikace zrychlení zaměřování pomocného dělostřelectva byla opravena z protiletadlové na pomocnou.

Námořní charakteristiky, fyzika a model poškození:

  • Proražení trupu - Parametry proražení trupu námořních plavidel byly revidovány. Nyní ho lze provést pomocí nábojů s dostatečnou nárazovou silou. Pro malé lodě je proto nebezpečné být zasažen ráží 100 mm a větší. Parametry proražení trupu jsou přímo závislé na velikosti lodi, takže čím větší je trup, tím větší ráže bude zapotřebí k jeho roztržení. Je nutné poznamenat, že některé slabší 100mm HE granáty nemusí být schopné trup rozervat.
  • USS Helena (CL-50) - Počet členů osádky byl zvýšen z 868 na 1188.
  • Šrapnely - byl opraven model poškození způsobený šrapnely. Byly přepracovány distribuční diagramy šrapnelů pro všechnu munici všech plavidel. Výpočet průniku pancířem. Poškození a poloměr zásahů šrapnely bylo přepočítáno pro větší realismus. Byl opraven celkový počet fragmentů, které může jeden granát produkovat.
  • HE munice - Byla opravena chyba, kdy mohl HE granát vyhodit do vzduchu zásobník téměř jakékoli nepoškozené lodi. Dopad HE munice na loď byl přepracován tak, aby byl realističtější. HE munice dostala větší zapalovací schopnost a bylo opraveno poškození šrapnely.
  • Konstrukce lodi - Díky výše uvedenému byly provedeny změny v charakteristice konstrukce lodí. Tloušťka neobrněných stran, nástaveb, přepážek a vnitřních přepážek byla upravena tak, aby s nimi exploze a sekundární fragmenty mohly správně interagovat - mohou pronikat v souladu se svou energií a způsobovat přiměřené poškození.
  • Krasnyj Krym, Krasnyj Kavkaz - Byly opraveny všechny lafety se štíty nebo věžemi, které mohly utrpět poškození HE municí bez dostatečných průbojných vlastností.
  • IJN Mogami, IJN Suzuja, IJN Mikuma - Rychlost pojezdu 25mm lafet s elektromotory byla změněna na 18-12 stupňů za sekundu.
  • USS Atlanta - byl opraven pancíř hlavních věží (dříve chyběl).
  • HMS Kent (54) a HMS London (69) - bylo přidáno pancéřování řízení.
  • IJN Ajanami - Počet členů osádky byl zvýšen o 221.
  • USS Brooklyn (CL-40), USS Helena (CL-50) - byly přidány pancéřované mantlety pro děla hlavní ráže. Tloušťka pancíře na nástavbě byla opravena. Tloušťka pancíře muničního výtahu byla opravena.
  • IJN Mogami, IJN Suzuja, IJN Mikuma - byly přidány neobrněné přepážky vnitřních výdutí.
  • Admirál Hipper - hlavní pancéřový pás je podrobnější.
  • MBK pr. 186 - hlavní výzbroj nyní odpovídá věžím na tancích T-34-85.
  • USS Phelps (DD-360) - byl upraven model poškození čtverných protiletadlových Boforsů.
  • IJN Kako - pancéřování bylo kompletně přepracováno v souladu s dalšími novými historickými údaji.
  • USS Portland (CA-33) - materiál trupu lodě byl změněn na 19mm pancéřování, byla změněna tloušťka pancéřového pásu, byl změněn model horní strany pancíře.
  • IJN Furutaka - pancéřování paluby bylo upřesněno (z 35 mm na 34,925 mm). 
  • Isuzu - bylo opraveno měřítko modelu poškození komínu. 
  • VS-10 - bylo opraveno měřítko modelu poškození vodních čerpadel.
  • Typ T-14 (Mod. 01) - bylo opraveno měřítko modelu poškození vodních čerpadel.
  • MBK-161 (1943), MBK-161 (1944), MBK pr. 186, MBK pr. 186 (MK 85), Pr.191M, Pr.191 - byla upřesněna pozice oddílů, přepážky byly rozděleny. 
  • Pr. 1204 (pozdější) - velikost pancéřových prvků, která neodpovídala vizuálům, byla opravena.
  • HMS Belfast - byla upřesněna pozice muničního zásobníku. 
  • PGH-2, PG 02 - byla změněna fyzika křídla. 
  • HMS Tiger — byl přidán letecký radar.

Námořní grafické modely a vizuální části:

  • U děl velkých ráží byla implementována animace pro automatické vyhazování nábojnic tam, kde bylo toto historicky použito:
    • Albatros-Klasse (143), Kolín F220, Chikugo, Ikazuchi, HMS Tiger, Asheville (PGM-84), USS Brooklyn (CL-40), USS Helena (CL-50), USS Atlanta (CL-51), USS Pensacola (CA-24), USS Portland (CA-33), USS Phelps (DD-360), Porter (DD-356), Bennion (DD-662), Cowell (DD-547), Fletcher (DD-445), Somers (DD-381), Sumner (DD-692), Chapayev, Sverdlov, Pr. 41 Neustrašimij, Pr. 56 Spokojnyj, Pr. 35, Pr. 159.
  • Ikazuči - Textura lodi byla vylepšena.
  • Köln F220 - Textura lodi byla vylepšena.
  • HMS Kent (54) - Bylo opraveno zobrazení zásobníků střeliva při označení kurzorem. Opraveno zobrazení textur torpéda.
  • HMS London (69) - Byly opraveny chyby, kde se mohla děla a jejich obsluha otáčet nezávisle na sobě. Bylo opraveno zobrazení torpéd v torpédometech.
  • MPK Pr.122bis, MPK-163, MPK pr. 122A - Byly opraveny chyby, kde se mohla děla a jejich obsluha otáčet nezávisle na sobě. 
  • SGB (S309) - Model rentgenového pohledu byl opraven.
  • Ja-5M a G-5 TKA 106 - Zobrazení materiálů na raketometu bylo opraveno.
  • Prinz Eugen, 165 ft PC-451, Type 1939 (T31) - Problémy v animaci vlajky byly vyřešeny.
  • HMS London (69) - Opravena chyba s hloubkou detailu, kde byly objekty zobrazeny v nejbližší části lodi.
  • Albatros-Klasse (143) - Osa rotace radaru byla opravena. 
  • МО-4 - Nesprávná poloha ramen velitele byla opravena. Osa svislého zaměřování kulometu 12,7 mm DŠK v rentgenovém pohledu byla opravena.
  • Elco 80 ft PT-556 - Byla opravena nesprávná poloha nohou střelce na přídi lodi během posuvu.
  • třída Isles (T-285) - Chyba LOD (úroveň detailu) potrubí byla opravena.
  • Pr. 41 Neustrašimij - Byl opraven nesoulad mezi vizuálním modelem torpéda a rentgenovým pohledem na druhém torpédometu.
  • Köln F220 - Rentgenový model hlubinných náloží byl zvolen dle grafického modelu.
  • Albatros-Klasse (143) - Byla vylepšena animace hlavně při zpětném rázu.

Ekonomika a výzkum

  • T-55AM-1 - BR ve všech herních režimech byl změněn z 8,7 na 8,3
  • KPz-70 - BR ve všech herních režimech byl změněn z 9,0 na 9,3
  • XM-803 - BR ve všech herních režimech byl změněn z 8,7 na 9,0.
  • MBT-70 - BR ve všech herních režimech byl změněn z 9,0 na 9,3
  • Re.2005 série 0 - BR ve všech herních režimech byl změněn z 6,0 na 5,3.

Možnosti přizpůsobení

  • Byly přidány dekorace „přilba“ pro Čínu a Švédsko s možností jejich získání plněním úkolů a nákupem za Zlaté orlice.
  • Úspěchy pro italské námořnictvo byly přidány.
  • Byly přidány emblémy švédské letecké a pozemní techniky s možností jejich získání plněním úkolů a nákupem za Zlaté orlice.
  • Byly přidány ikony hráčů švédské posádky s možností jejich získání plněním úkolů.

Uživatelské rozhraní

  • V nápovědě pro většinu střel vzduch-vzduch byla opravena maximální rychlost.
  • V hlavní nabídce v části „Nápověda“ nyní uvidíte seznam změn.
  • Pro Windows a Mac OS:
    • Po aktivaci je nyní k dispozici úplná kontrola nad vašimi vozidly: „Multifunkční nabídka“.
    • V „Multifunkční nabídce“ jsou zašedlé body, které nelze na daném vozidle použít.

Herní mechaniky

  • Byla přidána nová herní mechanika - označení cíle uvnitř skupiny. Můžete určit bod na povrchu pomocí pohledu třetí osoby, zaměřovače nebo dalekohledů. Cílové označení bude také duplikováno na minimapě. Můžete to udělat v letadle nebo bojovém vozidle. Musíte k tomu přiřadit konkrétní klávesu v nastavení ovládání. Cílové označení se zobrazí členům vaší skupiny s malou náhodnou odchylkou přesnosti, která se liší dle vzdálenosti od bodu. Maximální hodnota odchylky je 15 metrů.
  • Byla přidána nová herní mechanika - označení cíle uvnitř skupiny. Můžete určit bod na povrchu pomocí pohledu třetí osoby, zaměřovače nebo dalekohledů. Cílové označení bude také duplikováno na minimapě. Můžete to udělat v letadle nebo bojovém vozidle. Musíte k tomu přiřadit konkrétní klávesu v nastavení ovládání.
  • Do leteckých RB byla přidána nová mechanika pro lokalizaci posledního nepřítele. Aktivuje se po 15 minutách od začátku mise a pokud zbývá pouze jediný (poslední) hráč. Označuje sektor na mapě odpovídající pozici posledního hráče pro nepřátelský tým. Tento indikátor se aktualizuje každých 20 sekund.
  • Nezranitelnost v místě nasazení bude deaktivována při použití dělostřelectva.
  • V pozemních bitvách RB byly změněny parametry aktivního průzkumu:
    • Prodleva mezi úspěšným použitím: 10 → 6 sekund.
    • Prodleva mezi neúspěšným použitím: 60 → 45 sekund.
    • Doba trvání značky na zpozorovaném nepříteli: 30 → 45 sekund.
  • Základní cena za nasazení (v bodech nasazení) pro pozemní RB byly změněny u těchto vozidel:
    • OTOMATIC: 220 → 150
    • ADATS: 220 → 130
    • WZ305: 110 → 150
    • M24 Chaffee (všechny verze a národy): 90 → 110
    • PT-76B: 90 → 110
    • BMP-3: 150 → 110
    • Objekt 685: 150 → 110
    • Typ 89: 150 → 110
    • PT-76 (Čína): 150 → 110
    • Typ 63-I: 150 → 110
    • Typ 62: 150 → 110
    • ZBD86: 150 → 110
    • AMX-13 (FL11): 150 → 110
    • Ikv 91: 150 → 110
    • Strf 90C: 150 → 110
    • CV90120: 150 → 110
    • Strv 74: 150 → 110
    • CV90105 TML: 150 → 110
    • Strv m/31: 150 → 80
    • Strv m/38: 150 → 80
    • Ho.229 V3: 750 → 600

Změny specifické pro platformu PlayStation ®4.

  • Byla přidána počáteční podpora gest touchpadu. Gesta „Tap“, „Flick Left/Right/Up/Down“ lze přiřadit různým herním akcím jako každé jiné tlačítko.
  • Klepnutím na touchpad již nedochází ke konfliktu s kliknutím levým tlačítkem myši, díky čemuž se jedná o nezávislou akci přiřaditelnou v nastavení ovládání. (K aktivaci objektů v GUI by mělo být použito dvojité klepnutí.)
  • „Pinch to Zoom“ lze nyní použít k přiblížení pohledu v hangáru.
  • Přepínač „Use touchpad for aiming“ byl přidán do Common Controls pro ty, kteří dávají přednost starému chování touchpadu (zakáže Flick gesta).
  • Byla přidána nová možnost „Hraní napříč platformami“, která, pokud je deaktivována, omezí vytváření zápasů pouze na hráče s PlayStation ®4.
  • Byla přidána nová možnost „Only PlayStation®4 players in leaderboards“. 
  • Byla přidána možnost zakázat komunikaci napříč platformami. Uživatelé, kteří zvolili tuto možnost, uvidí pouze textové zprávy od ostatních uživatelů PlayStation 4. Hlasový chat ve hře bude deaktivován - tito hráči mohou používat funkci PlayStation 4 „Party“. 
  • Hráči PlayStation 4, kteří propojili e-mail se svým účtem a vstoupili do PC verze hry, již nemohou utratit Zlaté orlice. Prémiové účty obsažené v balíčcích PlayStation Store se také nepřenesou do PC verze. Prémiové účty zakoupené ve hře a také nákupy Golden Eagles provedené ve verzi PlayStation 4 však budou převedeny na verzi PC tak jako dosud.

Změny specifické pro platformu XBOX ONE.

  • Hráči PlayStation ®4 a Xbox One se nyní mohou setkat v bitvách.
  • Pro hráče Xbox One jsou nyní k dispozici Simulátorové bitvy a Světová válka (v aktuální sezóně).

Grafika

  • Byl vylepšen mechanismus indikace na HUD (head-up display) moderních bitevních vrtulníků. Nyní se indikace zobrazí podle fyzických principů takových zařízení.

Zvuk

  • Byly vytvořeny nové zvukové události pro všechny kulomety bojových vozidel a námořních plavidel. Změnil se princip tvorby zvuku při intenzivním požáru. Nyní je to sekvence jednotlivých výstřelů, v minulosti byla celá dávka předkreslena.
  • Změny ve směru větší integrity zvuku a rostoucí dynamiky byly provedeny u zvukových událostí motorů pozemních vozidel.
  • Byl přidán autentický zvuk pro motory a pásy tanku T-34.
  • Byl přidán autentický zvuk pro motory a pásy tanku T-72.
  • Rázová vlna od nadzvukových letadel je nyní zřetelnější. Dříve nebylo dostatečně rozlišováno mezi ostatními zvukovými událostmi motoru.
  • Byla přidána nová zvuková událost pro odpružení kolových vozidel.
  • Pro pozemní vozidla byl přidán dynamický zvukový systém pro tření kol/pásů na povrchu v závislosti na jeho typu (zemina, písek, sníh atd.).

Ovládaní

  • Posuvník „Rychlost ovládání kurzoru“ byl odstraněn z „Možnosti -> Možnosti gamepadu“ - už nějakou dobu neměl žádný účinek, ale byl stále viditelný v uživatelském rozhraní.
  • Přepínač „Vyhlazování myši“ byl přesunut z ovládacích prvků letadla do běžných ovládacích prvků, protože ovlivňuje všechny stroje.
  • Byla opravena chyba, která způsobila, že byl režim „Ovládání myší“ předvolen při načítání dříve uložené šablony ovládání.

 

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

01 August 2020

Od 7.8.2020 od 13:00 do 31.8.2020 do 13:00

Získejte hvězdy⭐ plněním úkolů maratonu. Čím více hvězd získáte, tím víc cen dostanete: prémiové a eventové stroje, speciální emblémy ze série "Mýtická stvoření" a dekorace "Zbraně"!

 

Explore the Story

27 May 2020

S vydáním aktualizace War Thunderu “Starfighters” začínáme s betatestem italského námořnictva - Regia Marina! Během testování bude testerům k dispozici výzkum i nákup italských plavidel bez omezení - testerem se rozumí hráč, který splnil speciální úkoly, nebo si koupil alespoň jeden z balíčků, které s sebou nesou přístup k testování.

Explore the Story

26 May 2020

WAR THUNDER PŘEDSTAVUJE velkou aktualizaci „Starfighters“

Představujeme War Thunder: Starfighters, zbrusu novou velkou aktualizaci, která přináší italské námořnictvo, japonské vrtulníky, několik ikonických proudových letadel, včetně slavné rodiny F-104! Čekají na vás nová bojová vozidla, přepracované mapy a mnoho vylepšení, oprav a spousta dalších překvapení!

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

02 September 2020

Představujeme War Thunder: Ohnivý déšť, zbrusu novou velkou aktualizaci, která přináší více než 30 nových strojů, včetně proudových bitevníků Jaguar, dlouho očekávané P-47 Thunderbolt "Razorback", dvě nové verze bitevního tanku T-72B a mnoho nových letadel, bojových vozidel a plavidel!

Explore the Story

07 June 2020

Silně modernizovaný sovětský „veterán“ s cílem zvýšit jeho palebnou sílu. Seznamte se s novým svazovým strojem - BMP-2M Berežok s novými PTŘS, které mohou být vypuštěny po dvou.

Explore the Story

25 May 2020

USS Cleveland je americký lehký křižník z druhé světové války a zároveň vedoucí loď vůbec nejpočetnější třídy lehkých křižníků. Již brzy dostanou kapitáni War Thunderu do rukou šanci převzít velení nad touto americkou válečnou lodí, která do hry dorazí v aktualizaci Starfighters!

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info