Dnes se trochu rozpovídáme o změnách v mechanice poškození a oprav v Realistických bitvách bojových vozidel. Jak asi víte, tak momentálně se bez vyzkoumaného modulu Náhradních dílů lze opravit jen na strategickém bodu.
Pokud poškozenému tanku nepomůžou spoluhráči, zůstane nepohyblivý, nebo bez funkční zbraně až do konce bitvy. Tank s vyzkoumaným modulem Náhradních dílů opraví poškození za 10-30 sekund (v závislosti na síle utrpěného poškození, počtu přeživších členů osádky a jejich schopnosti oprav). Takto to ve hře dosud fungovalo.
Po nedávné diskuzi o modulech a změnám, které se jich týkají, jsme se rozhodli přepracovat tuto funkčnost a zároveň vzít v potaz následující:
- Snížit rozdíly ve schopnosti znovunabytí bojové schopnosti mezi vylepšeným a nevylepšeným vozidlem.
- Zachovat stávající hratelnost v pozemních Realistických bitvách co se týče důležitosti způsobeného poškození.
- Učinit hru zajímavější pro nevylepšená vozidla.
Plánujeme tedy změnit funkci kritického poškození povolením polní opravy, která bude dostupná vždy a všem vozidlům.
Bude to fungovat takto:
- Zničený motor úplně znemožní na 20 sekund pohyb vozidla, po uplynutí této doby bude motor vrácen na 40% své původní hodnoty výkonu.
- Zničená převodovka úplně znemožní na 20 sekund pohyb vozidla, po uplynutí této doby bude omezen rozsah pro zařazení rychlosti na polovinu.
- Zničený vodorovný posun věže zablokuje pohyb věž/e, nebo zbraň/e na 15 sekund, po uplynutí této doby bude rychlost otáčení omezena na 3 stupně/s.
- Zničený mechanismus svislého náměru omezí svislý pohyb zbraně v rozsahu ±1,5 stupně od náklonu, při kterém byla zbraň zasažena.
- Zničená hlaveň znamená značné postihy při střelbě: 20x větší rozptyl vypálené střely a 2x menší úsťová rychlost a průrazná schopnost.
Pokud je bojové vozidlo vybaveno modulem Náhradní díly, hráč ho může kdykoliv v bitvě aktivovat a začít tak opravovat svoje vozidlo do plné bojové schopnosti. Bez tohoto modulu ale bude muset dojet na zabraný strategický bod a provést opravy tam. Zároveň zůstala plně zachována funkce pomoci s opravami pro členy skupiny/lehká vozidla týmu. Procesy automatické částečné obnovy poškozených částí vozidla mohou probíhat současně a nijak se navzájem neovlivňují.
Myslíme si, že tyto změny budou mít pozitivní dopad na hratelnost nevyzkoumaných bojových vozidel a zároveň zjednoduší jejich funkci bez velkých změn v mechanikách boje v Realistických bitvách. Zveme všechny hráče, aby se zúčstnili konstruktivního dialogu k této změně a těšíme se na vaše komentáře.
Rádi bychom dodali krátké vysvětlení a znovu zdůraznili, že účelem těchto změn je zvýšit zábavu, kterou při hře s nevyzkoumanými stroji hráči ve hře zažívají.
Neplánujeme těmito změnami překopat základy hratelnosti v RB, ani to, jaký má způsobené poškození dopad na hru. I teď budete mít po způsobení poškození nepříteli určitý čas na "dodělání" ho, ale pokud se vám to nepodaří, nepřítel se stane znovu nebezpečným. Nedá se spoléhat na to, že nepřítel nemá vyzkoumaný modul "oprav". Bez jeho výzkumu pak hráči budou mít větší šanci dostat se na strategický bod, kde se mohou plně opravit, nebo získat v beznadějné situaci podporu od spoluhráčů.
Jsme připraveni zvážit různé možnosti týkající se této mechaniky v závislosti na diskuzi na fóru - například upravit navrhované změny v poškození hlavně, kompletně znemožnit palbu, nebo vůbec neměnit mechaniky poškození zbraní a omezit jen pohyblivost vozidla. Podle našich zkušeností je dopad na vlastnosti děla při jeho kritickém poškození dostatečně silný, a proto jsme se pro RB rozhodli pro tuto možnost. Ale nic není vytesáno do kamene a proto od vás uvítáme konstruktivní kritiku a návrhy.
Tým War Thunder
ZDROJ: www.WarThunder.com