Novinky Aktualizácie

Posledné správy + aktualizácie

Hráči, s velkou radostí můžeme konečně ohlásit spuštění dlouho očekávaného módu Světová válka!

I když můžete na wiki najít spoustu informací o mechanikách tohoto herního módu, probrali jsme v následujícím rozhovoru s autorem Světové války Dmitrijem Gordějevem ty nejdůležitější a nejzajímavější vlastnosti tohoto módu a začneme od základů.

 

 

— Ahoj, Dmitriji. Řekni nám něco víc o tom, jak jste vůbec na Světovou válku přišli.

Zdravím. Když jsme War Thunder začínali vyvíjet, bylo očividné, že podobný typ hry je jako stvořený pro historický herní mód, díky kterému by se hráči mohli cítit jako hrdinové opravdových historických událostí bez nutnosti nutit hráče do bitev takříkajíc ode zdi ke zdi, jak tomu bývá u podobných her.

Historické bitvy oproti tomu musí dodržovat striktní pravidla pro použitou techniku, kdy obě strany často bojují za dramaticky odlišných podmínek, s jinými úkoly i dostupnými stroji. Toto se nedá moc dobře naroubovat na klasickou herní seanci, protože se mezi nimi fundamentálně liší cesta k vítězství. Zároveň jsou bitvy ve Světové válce relevantní vůči vyššímu cíli - tedy totálnímu operačnímu vítězství. Nepředvídatelnost, komplexita a jedinečnost tohoto módu jsou ty stěžejní vlastnosti, které mohou hráči Světové války čekat.


— Můžeš nám fungování Světové války přiblížit?

Je to velké. Nejdřív jsme pro Světovou válku vytvořili vlastní engine. Hráči vidí různé scénáře, které představují "kousky" fází historických operací napříč bojišti. Hráči se starají o armády na reálné mapě světa, bojují v jednotlivých bitvách a ovlivňují stávající stav fronty, ať už kopírováním historie, nebo její radikální změnou.

Světová válka samotná se skládá z pravidelných sezón, ve kterých budeme představovat nové scénáře lišící se rokem, tažením, použitou technikou a úkoly. Na konci každé sezóny dostanou nejefektivnější svazy a hráči cenné odměny, které se budou každou sezónu měnit.

Snaha o důsledné zpracování operací s ohledem na historické vyvážení sil na jejich počátku a možnost neočekávaného vývoje situace - to se v průběhu sezón měnit nebude.


— Co se děje uvnitř scénáře?

Scénář je reálná bitva, která během 2. sv. války proběhla. Každý z nich má vlastní reálnou část mapy světa s umístěním armád. Armády představují stroje, které byly historicky dostupné velitelům v této operaci. Hráči si mohou vybrat jednu ze zúčastněných stran a buďto následovat historii, nebo ji změnit. Velitelé svazů začínají na mapě bitvy operace - s podobnými mechanikami jako v běžné bitvě. Těchto bitev se mohou zúčastnit nejen členové svazů, ale všichni hráči, kteří si vyberou stranu a konkrétní bitvu.


— A jak tyto bitvy vypadají pro své účastníky?

Technicky si jsou podobné, ale tady se na začátku bitvy určí typ armád, stroje a jejich stav, dále výzbroj a dokonce i sektor, ve kterém se armády utkají - to vše ovlivňuje typ mise a její úkoly.


— Například?

Řekněme, že letectvo útočí na pozemní armádu - má za úkol zničit obrněnou kolonu, zatímco obránci se pomocí protiletadlových vozidel snaží útok odrazit.

Zároveň může na druhém konci mapy tanková armáda útočit na opevněnou pozici - to bude pro útočníky obtížné, protože je bude čekat zakopaný nepřítel (jak uvidíte) a zároveň je bude tlačit čas. Velitel útočících sil ale může přivolat leteckou podporu, která bude útočícím hráčům ihned k dispozici.

Existuje tolik možností! O misích jsme napsali článek na wiki, ale obecně je každá bitva takovou malou Světovou válkou.


— Zní to zajímavě a také ambiciózně, ale co plánujete s módem do budoucna?

Samozřejmě budeme přidávat nové scénáře a odměny, implementovat ještě více různých misí a také velmi důkladně sledovat zpětnou vazbu od hráčů Světové války.

Do budoucna nevylučujeme zahrnutí námořních sil, možná se objeví i poválečné scénáře a zajímavá by mohla být i alternativní historie, samozřejmě že s citem.


— Co ještě nám můžeš říct o Světové válce?

Ještě jeden důležitý detail jsem zapomněl zmínit - bez něj by byla Světová válka přinejlepším hodně opožděna - celé svazy i jednotliví hráči nám pomohli při vývoji módu, ať už dlouhým testováním, nebo sdílením nápadů, z nichž mnoho se nakonec do Světové války dostalo.


My děkujeme Dmitriji Gordějevovi za tuto zajímavou konverzaci.

 
 

V jednom z dalších devblogů vám řekneme více o scénářích Světové války, ale už teď najdete spoustu informací na naší Wiki

Účastníci uzavřené bety, děkujeme za vaši pomoc, je nedocenitelná.

Co ještě chcete vědět o Světové válce? Napište nám do komentářů!

 

Tým War Thunder

ZDROJ: www.WarThunder.com


You have no rights to post comments / Nemáte žiadne práva na uverejňovanie komentárov

eSport

28 May 2019

Hráči War Thunderu!

Před měsícem jsme vyhlásili Finále War Thunder ligy. Dnes představíme turnajové hodnocení nutné k účasti v těchto turnajích.

Pro účast v grandfinále a finálových turnajích Zlaté divize ligy musí hráči získat následující turnajové ohodnocení v žebříčku:

Explore the Story

31 March 2019

Hráči War Thunderu! Nedávno jsme publikovali devblog o ligovém turnajovém systému - počínaje dneškem si můžete zaregistrovat svůj tým do Ligy!

První sezóna Ligy začíná 26.3.2019 a potrvá 12 týdnů.

Explore the Story

21 March 2019

Cimrmani - Účasť v týchto turnajoch sa vám ráta do sútaže o finančné ceny ! zoznam sútaží: KLIK SEM

Zoznam eSPORT WarThunder Víkendové turnaje vyberte si turnaj na ktorom sa chcete zúčastniť, skontrolujte či máte požadovanú techniku a prihláste sa tam !

Explore the Story

Novinky

19 September 2019

Dnes je 72. výročí amerického letectva! 18. září 1947 se Stuart Symington stal prvním ministrem letectva poté, co americký armádní letecký sbor předal základny nejvyššímu velení letectva a zrodila se tak čtvrtá vojenská větev USA. Kvůli bitvám, výcviku a bohatým zkušenostem získaných za 72 roků služby vyrostlo USAF v dominantní sílu více než 20 tisíc pilotů, 300 tisíc aktivních vojáků s přes 5400 letadel rozmístěných po celém světě.

 

Explore the Story

11 September 2019

Velká armáda potřebuje velkou premiéru! Čínské letectvo a bojová vozidla dorazila do War Thunderu! Začínáme s uzavřeným betatestem. Během uzavřené bety (CBT) je omezena možnost výzkumu a zakoupení čínských strojů. Hráči, kteří získají status testera nebo si koupí jeden z balíčků k této konkrétní CBT budou moci zkoumat a nakupovat nové stroje bez omezení.

Explore the Story

10 September 2019

11.9.2019 od 10:00 budou warthunder servery hry nedostupné kvůli implementaci aktualizace 1.91 "Noktovize". O skončení údržby vás budeme informovat.

Děkujeme za vaši trpělivost!

Explore the Story

Tipy, Triky

31 January 2019

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (5.diel ) | WarThunder ako hrať proti M4A3E2 Sherman

Explore the Story

14 December 2018

Epic Games sa vrhli do nového podnikania, ktoré obnáša predaj digitálnych hier. A aby nás do svojho obchodu nalákali, spustili tiež akciu na hru zadarmo.

Explore the Story

01 December 2018

[NÁVOD] Merritovo Tankové Chilli (4.diel ) | WarThunder Video Návod si vysvetľujeme Munícia vs Pancier

Explore the Story

Aktualizácie

17 September 2019

Nedávno jsme do hry přidali další unikátní stroje, které mohou hráči získat jen za aktivní účast v náhodných bitvách (kromě možnosti je koupit za Zlaté orlice).

Nová modifikace legendární ‘Vlaštovky’, tedy konkrétně Me 262A-1a/U1 přiletí v jedné z budoucích aktualizací do War Thunderu jako jeden ze strojů pro svazové hráče!

Explore the Story

28 May 2019

Typ 16 MCV je moderní japonský kolový stíhač tanků vyvinutý počátkem tisíciletí pro možnost rychlého nasazení v případě potřeby. Toto vozidlo zamíří v aktualizaci 1.89 i do War Thunderu a japonští tankisté se již mohou začít těšit na tento vysoce pokročilý válečný stroj!

Ve zkratce: Moderní japonský stíhač tanků nabízející vynikající mobilitu a palebnou sílu postavenou na lehce obrněném kolovém šasi.

Explore the Story

28 May 2019

Motorový torpédový člun typ T1 je klasickým zástupcem komáří flotily, jehož ofenzivní i defenzivní vlastnosti jsou takové, jaké byste od plavidla této třídy čekali.

Explore the Story

Iné hry

06 February 2019

Crossout sa dočkal zaujímavých grafických vylepšení. Hra tak vyzerá krajšie.

Gaigin čochvíľa oslávi 2 roky od spustenia Free-2-Play hry Crossout. V nej si vybudujete prakticky od základov vlastné bojové auto a vydávate sa s ním do neľútostných bojov. Avšak, po novom aj s krajšou a vylepšenou grafikou.

Explore the Story

23 January 2019

Je čas na oslavu deviateho výročia! Zatiaľ čo budeme mať ďalšie podrobnosti neskôr o úplne novej epizóde, ktorú môžete zažiť a úplne nová loď, ktorú môžete získať, vieme, že chcete získať podrobnosti o tom, ako sa s touto stranou môžete zapojiť.

Explore the Story

17 January 2019

Ring of Elysium už otevřelo novou sezónu s novou mapou se sopkou

Explore the Story

Updaty

16 October 2018
  • Opravena chyba při shozu poslední pumy, kdy mohl zaměřovač změnit pozici.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat generování zvuku z vrtulníku i když mu neběžely motory. (zdroj).
  • Opravena chyba, která způsobovala nekorektní přepnutí pohledu kamery u vrtulníku Mi-24A po zobrazení zprávy "Střelec: cíl v mrtvém úhlu".
  • Explore the Story

    26 September 2018

    Do "Nose art" skupiny boli pridané nové obtisky s obrázkami "oči".

    Explore the Story

    HW, SW, IT

    30 May 2019

    Po dlhej medzere po vydaní PCI Express 3.0 v roku 2010 skupina PCI Special Interest Group (PCI-SIG) pripravila plán na urýchlenie vývoja a vydania následných štandardov PCIe. V nadväznosti na tento plán, koncom roka 2017 skupina vydala PCIe 4.0, ktorý zdvojnásobil šírku pásma PCIe 3.0. Teraz menej ako dva roky po PCIe 4.0 - a prvý hardvér pre tento štandard práve pristáva - skupina je opäť s vydaním špecifikácie PCIe 5.0, ktorá opäť zdvojnásobuje šírku pásma dostupnú prostredníctvom linky PCI Express.

    Explore the Story

    16 May 2019

    Holandskí špecialisti zverejnili objav nové bezpečnostné slabiny procesorov Intel. Postihuje približne 75% systémov s procesormi tejto značky ... vrátane tých najnovších posledných generácii !

    Explore the Story

    06 March 2019

    Nové Motto  "More bugs more Intel like" ?

    Intel CPU májú další MEGA Prúser - Nová díra "SPOILER" v CPU Intel překonává Specter a Meltdown, a není softwarově řešitelná !

    Explore the Story

    SME -CSM- Cimrmani, Team KTORÝ HRÁ FÉR.

    viac info

    -CSM- Finančná zbierka

    Na podporu a fungovanie -CSM-
    viac info klik sem: https://bit.ly/2N8XUyiz

    Klikny na PayPal a zadaj sumu,
    Za -CSM- Ti Ďakujeme.





    Viac info

    -CSM- TeamSpeak 3

    IP adresa1: ts.csm-clan.cz

    IP adresa2: ts.csmclan.eu

    TS3index.com

     

    Viac info

    -CSM- Informácia o nás

    Info o -CSM- klane kto je kto, historie vzniku klanu a ACS aliance

    erb kridla

    Viac info